Badania

Random entry RSS

  • publikowane zdjęcia

    Opublikowano w:

    Czy media prawidłowo podpisują publikowane zdjęcia? Raport fotoprawo.pl

    Redaktorzy portalu fotoprawo.pl stworzyli Raport podejmujący tematykę stanu podpisywania publikowanych zdjęć w mediach: „Poszukiwana, poszukiwany. Kto jest autorem opublikowanego zdjęcia?”. Jak wskazują wyniki, w poszczególnych tytułach nawet 100% publikowanych fotografii nie jest opatrzona adnotacją dotyczącą praw majątkowych i osobistych. Raport opracowany przez redaktorów portalu fotoprawo.pl jest pierwszym kompleksowym materiałem podejmującym tematykę przestrzegania praw autorskich i […]

    Czytaj więcej

  • codemedia

    Opublikowano w:

    Analiza Codemedia: Aflofarm największym reklamodawcą w TV w 2015 roku

    Jak wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym w minionym roku była firma farmaceutyczna Aflofarm, która zdecydowanie wyprzedziła pozostałe firmy. Aflofarm utrzymał pierwszą pozycję z 2014 roku, zwiększając ilość wygenerowanych GRP aż o 58% i osiągając wynik 244 772 punkty. Pierwsza dziesiątka największych reklamodawców telewizyjnych ma dokładnie taki sam skład jak w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dobrana para, czyli e-mail marketing 
i e-commerce

    Eksperci optivo zebrali najciekawsze dane z całego świata, które dowodzą, że e-mail marketing niezmiennie pozostaje w czołówce narzędzi skutecznie wspierających e-commerce. Dziś, już 82% firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu,
a 90% dostrzega ogromne znaczenie, jakie ten kanał odgrywa 
w komunikacji z klientem. Dlaczego? Profesjonalnie realizowany e-mail marketing może przynieść bezkonkurencyjne wyniki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak sprawdza się Instagram w marketingu? Przeanalizujmy to!

    Najnowsze raporty pokazują, że Instagram z sympatycznej aplikacji do wrzucania swoich zdjęć zmienił się w jedno z potężniejszych narzędzi w marketingu. Coraz więcej marek chce analizować swoje profile, by poprawiać wyniki – o tym opowiada w rozmowie z nami Jan Zając, współzałożyciel Sotrendera. Kiedy powstawał w 2010 roku, nikt nie podejrzewał, że Instagram zrobi taką […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Raport o użytkownikach urządzeń mobilnych

    „2014 Mobile Behavior Report” firmy Salesforce mówi o skali wykorzystania przez społeczeństwo urządzeń mobilnych. W raporcie ukazano m.in. konsumenckie trendy zachowań, które dla biznesu mogą być podpowiedzą, jak dostosowywać się do preferencji i oczekiwań klientów. Salesforce przeprowadziło badanie na reprezentacyjnej grupie 470 chętnych, analizując wykorzystanie w codziennym życiu smartfonów i tabletów. Badanie uzupełniono indywidualnymi wywiadami. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wyniki badania „Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach”

    Produkty finansowe, nieruchomości, ubezpieczenia, erotyka i alkohole na czele branż, których komunikacja marketingowa nie przemawia do kobiet. Najbardziej kobiece marki to Avon, Dove i Vichy. Tak wynika z raportu „Gender Factor męskie branże w kobiecych rękach”, który właśnie ukazał się na rynku jako wspólny projekt Beauty Management PR & Marketing to Women, Mobile Institute i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Te słowa zwiększają wskaźnik otwarć maili

    Decyzje o tym, czy mail jest wart otwarcia lub wrzucenia do kosza, zazwyczaj podejmujemy na podstawie nagłówka. Z tego względu ważne jest, żeby dobrze go skonstruować, a użycie odpowiednich sformułowań może zwiększyć szanse na sukces. Agencja Campaign Monitor specjalizująca się w e-mail marketingu wyłoniła 15 najskuteczniejszych słów w tej dziedzinie. Żeby to zrobić, konieczne było […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Facebook w Polsce starzeje się

    Facebook w Polsce starzeje się. Najszybciej rosnącymi grupami wiekowymi są osoby między 45. a 54. rokiem życia. Według danych z platformy do zarządzania kampaniami reklamowymi Catvertiser.com wciąż najwięcej jest jednak ludzi młodych, a najliczniejszy odsetek stanowią użytkownicy w wieku 25-34 lata. Na Facebooku w Polsce zarejestrowanych jest więcej kobiet. Także w Unii Europejskiej 58 milionów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Raport Paperhat Poland: w marketingu druk ma się świetnie

    Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi. Czego można się dowiedzieć z przeprowadzonych badań? Ponad 70% badanych firm nie ma wdrożonej polityki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Raport inPowered: ekspercki content sprzedaje

    W dobie internetu na decyzje zakupowe wpływa wiele czynników, wśród których content odgrywa dominującą rolę. Twórcy raportu inPowered zbadali, w jaki sposób poszczególne rodzaje treści determinują preferencje zakupowe, a wyniki analizy nie pozostawiają wątpliwości – jeśli chcesz sprzedać produkt, promuj go za pośrednictwem contentu eksperckiego. Badanie skuteczności contentu na zlecenie inPowered przeprowadziła firma badawcza Nielsen […]

    Czytaj więcej