Felietony

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Jak wyrwać na dziecko? Case study IKEA, ING i MOSQI.TO

    ///////Autorem case study jest MOSQI.TO/////// Polityka zakupowa Polaków coraz bardziej przybiera formę pajdokracji. Wiedzą o tym rodzice, potwierdzają badania. Ale .TO rodzice płacą za zachcianki i potrzeby swoich pociech. Jak dotrzeć do portfela rodziców przez dzieci? Takie pytanie zadają sobie marketerzy od czasów, gdy dzieci – w przeciwieństwie do ryb – odzyskały głos w rodzinnych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wszyscy jesteśmy smutnymi autobusami

    Od wczoraj Internet żyje kampanią społeczną przygotowaną przez K2 Internet na zlecenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Założenie i cel (szczególnie w okresie wakacyjnym) ważny i szczytny, bo chodzi o życie naszych dzieci i niedopuszczanie do ruchu wadliwych pojazdów. Czy jednak takiej właśnie reakcji spodziewali się twórcy? Oto tytułowy smutny autobus, wykluczony, poniżany i wyśmiewany przez lepsze […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Biznes wciąga w sieć, czyli LinkedIn w pigułce

    LinkedIn, czyli największa globalna sieć dla profesjonalistów, od kwietnia zeszłego roku działa w polskiej wersji językowej, co otwiera przed jej użytkownikami szereg nowych możliwości. Choć GoldenLine pozostaje polskim liderem w dziedzinie profesjonalnych społeczności, LinkedIn depcze mu po piętach i zyskuje coraz większą popularność. LinkedIn to przede wszystkim źródło informacji na temat firm i osób oraz […]

    Czytaj więcej

  • O biznesie w internecie

    Opublikowano w:

    O biznesie w internecie. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać – recenzja książki

    Od zakładania sieciowego biznesu, przez meandry jego prowadzenia, promocji i bezpieczeństwa, aż po prawne aspekty internetowej działalności. Niewielka książka kryje w sobie naprawdę sporą dawkę wiedzy, przydatnej dla każdego, kto planuje założyć swój pierwszy e-biznes. Zgodnie z podtytułem, książka została skonstruowana z pytań ujętych w 8 rozdziałach tematycznych: Startup – tworzenie nowego biznesu, Prowadzenie e-biznesu, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co to jest Marketing Automation?

    Już 30% dużych firm korzysta z systemów Marketing Automation, a w ostatnich latach stają się one również popularne wśród małych i średnich firm. Czym właściwie jest automatyzacja marketingu? Marketing Automation to jeden z najnowszych trendów w marketingu internetowym. Koncepcja polega na integracji pracy działu marketingu i działu sprzedaży poprzez zbieranie informacji o potencjalnych i aktualnych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mobilna strona firmowa – responsywna, dedykowana czy może aplikacja

    Zgodnie z informacjami serwisu Digivate, w tym roku liczba użytkowników korzystających z sieci za pośrednictwem urządzeń mobilnych i standardowych praktycznie się zrówna, a w 2015 roku mobilnych będzie więcej niż tych, którzy przeglądają strony wyłącznie na stacjonarnych pecetach czy laptopach. W tym kontekście pytanie o zasadność tworzenia stron przystosowanych do wyświetlania na przenośnych urządzeniach staje […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Astronauta podbija internet, czyli jak promować naukę z głową

    Jest niedofinansowana, prowadzona bez planu i często oderwana od społecznych realiów. Choć wiele się zmieniło, promocja nauki w Polsce wciąż kuleje, czego nie można powiedzieć o Kanadzie, z której pochodzi Chris Hadfield, czyli najpopularniejszy i na dodatek śpiewający astronauta XXI wieku. Marketing po macoszemu Faktyczny stan promocji nauki w Polsce trudno jednoznacznie zdiagnozować, ponieważ brakuje […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak działać w social media. 3 rzeczy, których nauczycie się od… trenerki fitness

    Jeszcze rok temu dla większości była anonimowa, ale dziś jest na ustach wszystkich. Trenerka Ewa Chodakowska stała się guru nie tylko w dziedzinie fitnessu, ale warto też zwrócić uwagę w jak efektywny sposób prowadzi działania społecznościowe. Jej profil na Facebooku polubiło już blisko 400 tysięcy fanów, a ona sama nieustannie dba, by czuli się zmotywowani […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Reklamą rządzi schemat

    Choć w świecie reklamy kreatywność jest największą cnotą, najlepsze pomysły powstają na bazie sprawdzonych schematów. Takie wnioski płyną z badań Jacoba Goldenberga, Davida Mazurskiego i Sorina Solomona, których wyniki zebrano w publikacji „The Fundamental Templates od Quality Ads”. Zdaniem badaczy, autorzy reklam mają tendencje do tworzenia dużej ilości pomysłów w przekonaniu, że w gąszczu często […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Poradnik instagramowicza, czyli appki warte uwagi

    Robienie kolaży, tagi, łatwe udostępnianie i garść porad – te aplikacje z pewnością ułatwią życie każdemu miłośnikowi Instagrama. Diptic Prosta w użyciu aplikacja pozwala na tworzenie fotograficznych kolaży. Użytkownik ma do dyspozycji 56 layoutów, które można modyfikować, na przykład zmieniając kolor linii podziału lub zaokrąglając krawędzie zdjęć. Wśród funkcji, o których warto wspomnieć znajduje się […]

    Czytaj więcej