Felietony

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Czym jest content responsywny?

    Przy projektowaniu stron dedykowanych na urządzenia mobilne większość designerów skupia się przede wszystkim na modyfikacji ich parametrów technicznych, związanych z odpowiednim wyświetlaniem. Jeśli jednak chcemy, by strona była w pełni funkcjonalna, do nowych warunków trzeba dostosować również treści, które są na niej prezentowane. Content responsywny wywodzi się z pojęcia designu responsywnego, w dużym uproszczeniu odnoszącego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak napisać dobry artykuł na potrzeby internetu?

    Tekst publikowany w sieci powinien być krótki, prosty i bezpośredni. Jak ognia wystrzegaj się wielokrotnie złożonych zdań, metafor i błędów ortograficznych, a także pamiętaj, by tekst niósł konkretną korzyść dla odbiorcy. Internauta chce konkretu Sięgając po tygodnik czy miesięcznik, poświęcamy wybranemu artykułowi pełną uwagę. W zamian oczekujemy, że tekst będzie ciekawy, kompleksowy i dobrze napisany. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    20 pomysłów na ciekawy content

    By podtrzymać zainteresowanie odbiorców, media społecznościowe potrzebują stałego dopływu nowych treści. Content powinien być zróżnicowany i inspirujący, co po wyczerpaniu podstawowej puli pomysłów może okazać się dużym wzywaniem. Serwis PR Daily postanowił ułatwić managerom poszukiwania i przedstawił 20 rad, które pomogą w tworzeniu inspirujących postów i artykułów. 1. Twórz listy 5, 10, 15 punktów – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dlaczego firmy powinny inwestować w content marketing?

    Jest tańszy od reklamy tradycyjnej i służy zdobywaniu klientów nie przez nachalną promocję, ale stopniowe budowanie relacji i zaufania. Content marketing może sprawić, że dotychczasowi fani i sympatycy z czasem zasilą rzesze klientów firmy. Przez określenie content marketing rozumiemy szereg działań służących dystrybucji treści związanych z firmą. Przekazy nie mają ściśle reklamowego charakteru i służą przede wszystkim […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 pomysłów na skuteczny content na stronie typu e-commerce

    Podstawą sukcesu każdego, również sieciowego biznesu, jest wyróżnienie się na tle konkurencji. W przypadku e-sklepów ważną rolę w tym procesie odgrywa content, który nie tylko podnosi atrakcyjność produktów w oczach klientów, ale również poprawia wyszukiwanie. Co zrobić, by treści pracowały na naszą korzyść? 1.Twórz unikalne i szczegółowe opisy dla każdego z produktów Czasem zaledwie kilka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Blog firmowy – mały niezbędnik

    Prowadzenie bloga firmowego umożliwia nam pokazanie prowadzonej działalności z zupełnie innej strony. Jednak przede wszystkim staje się narzędziem do podejmowania i budowania dialogu z klientem. Poprzez bloga możemy potwierdzić swój status eksperta w danej dziedzinie, dlatego istotny jest sposób, w jaki kieruje się tym kanałem komunikacji. Oto kilka pomocnych wskazówek. Autorzy Jednym z pierwszych kroków […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zasady współpracy z mediami

    Nikt nie ma wątpliwości, że środki masowego przekazu stanowią podstawowy kanał komunikacji na linii firma – odbiorcy. Zwłaszcza pełniona przez nie funkcja opiniotwórcza jest narzędziem, które może skutecznie pomóc w kształtowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Stąd istotne jest, aby relacje z mediami opierały się na zasadzie partnerstwa. Życie w zgodzie z mediami i pozytywne nastawienie do […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Przeswitchujmy się na język IT

    Kto z nas jeszcze kilkanaście lat temu zrozumiałby dowcip o informatyku zamykającym butelkę kapslockiem czy pożyczającym znajomemu równe 1024 zł? Kto uwierzyłby, że zamiast rozmawiać w kawiarniach, będziemy klikać w chatroomach, a na hasło: wirus nie będziemy biec do lekarza tylko do serwisu komputerowego? Świat nowych technologii, a zatem i nasz współczesny świat, ewoluuje w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kultowe reklamy: Marlboro Man ostrzega przed paleniem

    Postać jednego z najsłynniejszych brand heroes została wykorzystana w kampanii, która przestrzega przed zgubnymi skutkami palenia. W reklamach tytoniowej marki kowboj trzyma w dłoni papierosa, ale w spocie nakręconym na nowojorskim Times Square zakrywa dłonią dziurę po tracheotomii, by móc wyśpiewać przewrotną piosenkę. Obsypana pochwałami i nagrodami kampania powstała w 2007 roku, czyli około pół […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Biznes ukryty w kodach QR zeskanuj swoją firmę

    W dzisiejszym świecie konsumenci stają się coraz bardziej mobilni – są ciągle w ruchu, wykonują kilka czynności na raz, a do tego coraz swobodniej poruszają się w świecie nowych technologii. Do sprawnego komunikowania się z innymi używają maila, SMS-ów czy telefonu. Czy można jednak jeszcze bardziej uprościć i przyspieszyć przekazywanie informacji? Odpowiedzią są kody QR. […]

    Czytaj więcej