WIEDZA

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze

    Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne – polityków, dyplomatów, przedstawicieli mediów czy celebrytów. W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów w danej dziedzinie np. mediów społecznościowych. NapoleonCat przygotował listę 25 ekspertów od social media, których warto śledzić, by być na bieżąco z trendami panującymi w tej branży.   Twitter jest uznawany […]

    Czytaj więcej

  • polskie start-upy

    Opublikowano w:

    Przełamywanie granic: polskie start-upy podbijają świat

    Polskie start-upy rozwijają się globalnie – zgodnie z badaniem PayPal, wiele młodych, polskich firm sprzedaje za granicę, a dla 97% jest to strategiczny cel[block]0[/block][1]. Najważniejsze rynki eksportowe to Stany Zjednoczone, Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Austria, Kanada, Hiszpania i Szwecja[2]. Co ciekawe, naszą specjalnością są kategorie przyszłości – dobra cyfrowe, spersonalizowana moda, czy specjalistyczne/naturalne kosmetyki. Polscy eksporterzy […]

    Czytaj więcej

  • Smart shopper

    Opublikowano w:

    Jak w erze smart shopperów budować lojalność klientów?

    Smart shopper często postrzegany jest jako nielojalny klient, który podąża jedynie za dogodnymi okazjami. Tymczasem, dla współczesnych „sprytnych” konsumentów liczy się przede wszystkim pozytywne doświadczenie zakupowe. W jaki sposób zapewnić je obecnym i potencjalnym klientom, dokonującym zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online? Idea smart living, oznaczająca w najprostszym ujęciu optymalizację życia prywatnego oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Płeć ma znaczenie – czyli o newsletterach dla kobiet i mężczyzn

    Dzień Kobiet i Dzień Mężczyzn to dwie daty, które wielu marketerów skrzętnie oznacza w swoich kalendarzach z dużym wyprzedzeniem. Wraz z początkiem marca na skrzynki pocztowe klientów spływają różnorodne, często dosyć oryginalne, wiadomości  i kreacje. Sprawdźmy, jak dokładnie są one konstruowane i jakie znaczenie odgrywa w ich przypadku płeć odbiorcy. Wszystkie kobiety uwielbiają kwiaty W […]

    Czytaj więcej

  • koderek

    Opublikowano w:

    Koderek – informatyka dla uczniów

    Hackathon dla profesjonalistów i Konferencja dla dzieci już 11 marca! 11 marca 2017 roku w szkole przy ul. Ostrobramskiej 72 odbędzie się KODEREK: Hackathon dla profesjonalistów i Konferencja informatyczna dla dzieci. Głównym celem wydarzenia jest promocja informatyki wśród uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum. Specjaliści z różnych dziedzin pokażą, w jaki sposób informatyka przydaje się w ich pracy, jakim może być […]

    Czytaj więcej

  • czym zajmuje się event manager

    Opublikowano w:

    Czym zajmuje się event manager?

    Świat event managementu jest jak dynamicznie działająca machina, z której nowinkami trzeba być na czasie, a rzucanym przez nią wyzwaniom umiejętnie stawiać czoła. Dlatego  w pracy event managera – osoby umiejącej taki „twór” okiełznać – przyda się kilka istotnych cech, które znacznie ją ułatwią i tym samym zapewnią zawodowy sukces. Elastyczny i otwarty Zawód event […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Priorytetem dla marketingowców jest social media i content marketing

    Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez [block]0[/block] wynika, że social media i content marketing nadal pozostają dominującymi trendami w reklamie internetowej. Według badania, w którym wzięło udział około 3500 firm z całego świata, a w którym pytano o marketingowe wydatki w kanałach cyfrowych wyraźnie widać, że priorytetem dla marek w 2017 roku pozostają wydatki związane z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bezpłatny Raport IAB Polska dotyczący content marketingu

    Z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia takich działań. Tylko 8% zleca tworzenie treści na zewnątrz, a najpopularniejszym kanałami ich dystrybucji pozostają social media, firmowa strona i e-mailing. To wnioski płynące z badania przeprowadzonego przez Grupę Roboczą Content Marketing i Reklama Natywna działającą […]

    Czytaj więcej

  • click to call

    Opublikowano w:

    Kampanie Click-to-call, czyli jak promować się na urządzeniach mobilnych

    W lutym 2017 miną dwa lata od wprowadzenia przez Google kampanii typu „Tylko połączenie”. W poniższym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytanie, czym charakteryzuje się ten rodzaj kampanii, jak je optymalizować i w jakich branżach warto je wykorzystać. Czym jest kampania „Tylko połączenie”? Urządzenia mobilne są stałym elementem naszej codzienności i jednym z podstawowych narzędzi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polskie marki modowe w internecie

    Polskie marki modowe mogą pochwalić się coraz lepszą sprzedażą na rynku pełnym tanich, sieciówkowych ubrań. Jak się jednak okazuje młode polskie brandy poza szyciem modnych i dobrych jakościowo ciuchów, szyją także dobre story w internecie, szczególnie w social media. Agencja monitoringu mediów Newspoint wraz z Mustache.pl i NapoleonCat przeprowadziła badanie dotyczące aktywności polskich brandów modowych […]

    Czytaj więcej