WIEDZA

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Kiedy hejter wywoła kryzys. Kongres PR w Rzeszowie już za kilka dni

    Zdjęcie insektów w jedzeniu, wadliwy produkt, niemiła obsługa klienta czy chwilowo niedziałająca usługa. To tylko kilka przykładów spektakularnych kryzysów, które o każdej porze dnia i nocy mogą zostać wywołane przez hejterów w mediach społecznościowych. Już za kilka dni w Rzeszowie eksperci PR będą o tym debatować podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Konferencja I DESIGN

    Wydarzenie skierowane jest zarówno do studentów, pracowników branży kreatywnej i członków działów marketingu, którzy chcieliby nabyć nowe umiejętności i wykorzystać je w swojej pracy. I DESIGN to 3 dni inspirujących warsztatów i wykładów. Prelegentami będą przedstawiciele różnych branż – finansowej, kreatywnej, technologicznej, których codzienne aktywności związane są z myśleniem kreatywnym i wdrażaniem innowacji. Na co […]

    Czytaj więcej

  • social media convent

    Opublikowano w:

    Jak budować biznes w oparciu o media społecznościowe? [Social Media Convent]

    Wczoraj Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, YouTube, dziś Snapchat, Tinder, Instagram, Vimeo. Social media ewoluują błyskawicznie, podobnie jak funkcje i możliwości, które oferują. Jak, gdzie i za pomocą jakich rozwiązań efektywnie budować biznes przy wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych? Sama znajomość Facebooka i obecność firmy na nim to dziś zdecydowanie za mało. W oparciu o serwisy społecznościowe buduje […]

    Czytaj więcej

  • jungle web

    Opublikowano w:

    Marketingowa dżungla informacji, czyli konferencja Łódź Jungle Web 2017

    Łódź Jungle Web, największa organizowana przez studentów konferencja związana z tematyką marketingu internetowego, nowymi technologiami i innowacjami biznesowymi, odbędzie się po raz 6 już 6 i 7 kwietnia. Jak co roku w zieloną dżunglę zamieni się Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, na którym odbywa się wydarzenie. Tegorocznym motywem przewodnim spotkania będzie video marketing. Szybko rozwijające się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Coraz więcej Polaków płaci za serwisy VOD

    Już ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy Showmax – pokazuje badanie MEC. 35 proc. badanych e-widzów zdarza się płacić za oglądanie filmów i seriali w internecie.   Markę Netflix zna już ponad połowa polskich internautów i ok. 60 proc. tych, którym zdarza się płacić za treści wideo w internecie. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

    Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Znamy już Startupy zakwalifikowane do STARTUP PROGRAM INNOVATION 2017!

    Startup Program to trzecia edycja projektu prowadzonego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Program składa się z 3 etapów: szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, miesięcznego mentoringu, a także tzw. speed dates  podczas FORUM INNOVATION (24-25 kwietnia). Do tegorocznej edycji zakwalifikowali się:  Better Media Suite, Billon, Boteusz, Orbigo, PushPushGo, ReachaBlogger, Snapstars, Streampack, UserEngage, Avatar […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mistrzu pijaru, troszkę umiaru

    Tytuł pożyczyłam od jednego z youtuberów, który dość rzeczowo i konkretnie opisał sytuację związaną z konkretną informacją prasową, która została przygotowana przez dział PR Browaru Stu Mostów i została zamieszczona również w formie informacji prasowej na stronach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Ciekawa sytuacja, bo sprawiła, że zaczęłam zastanawiać się gdzie są granice Public Relation i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IV Kongres Dyrektorów E-commerce – o strategiach rozwoju e-commerce z liderami branży

    Kongres Dyrektorów E-commerce – już po raz czwarty zjednoczy najważniejsze osoby branży. Konferencja obędzie się w dniach 24-26 maja br. we Wrocławiu w kompleksie hotelu Hilton. Program wydarzenia to cztery ścieżki tematyczne poświęcone najważniejszym strategiom rozwoju e-commerce. Rejestracja trwa! Strategie rozwoju e-commerce to motyw przewodni tegorocznego kongresu. Będzie on stanowić punkt wyjścia dla dyskusji na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wybory kosmetyczne millenialsów

    Najczęściej pytają o opinię znajomych lub przeglądają fora internetowe a zakupów dokonują w sklepach stacjonarnych – wskazują wyniki badania „Millenialsi a kosmetyki” przeprowadzonego we współpracy Mint Media z Uxeria. Pokolenie zmiany Pokolenie Y, czyli tzw. millenialsi, to osoby urodzone pomiędzy 1980 a 2000 rokiem. Przez specjalistów określani są jako „dzieci przełomu”. Ze względu na specyfikę […]

    Czytaj więcej