WIEDZA

Random entry RSS

  • jungle web

    Opublikowano w:

    Marketingowa dżungla informacji, czyli konferencja Łódź Jungle Web 2017

    Łódź Jungle Web, największa organizowana przez studentów konferencja związana z tematyką marketingu internetowego, nowymi technologiami i innowacjami biznesowymi, odbędzie się po raz 6 już 6 i 7 kwietnia. Jak co roku w zieloną dżunglę zamieni się Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, na którym odbywa się wydarzenie. Tegorocznym motywem przewodnim spotkania będzie video marketing. Szybko rozwijające się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Coraz więcej Polaków płaci za serwisy VOD

    Już ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy Showmax – pokazuje badanie MEC. 35 proc. badanych e-widzów zdarza się płacić za oglądanie filmów i seriali w internecie.   Markę Netflix zna już ponad połowa polskich internautów i ok. 60 proc. tych, którym zdarza się płacić za treści wideo w internecie. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

    Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Znamy już Startupy zakwalifikowane do STARTUP PROGRAM INNOVATION 2017!

    Startup Program to trzecia edycja projektu prowadzonego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Program składa się z 3 etapów: szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, miesięcznego mentoringu, a także tzw. speed dates  podczas FORUM INNOVATION (24-25 kwietnia). Do tegorocznej edycji zakwalifikowali się:  Better Media Suite, Billon, Boteusz, Orbigo, PushPushGo, ReachaBlogger, Snapstars, Streampack, UserEngage, Avatar […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mistrzu pijaru, troszkę umiaru

    Tytuł pożyczyłam od jednego z youtuberów, który dość rzeczowo i konkretnie opisał sytuację związaną z konkretną informacją prasową, która została przygotowana przez dział PR Browaru Stu Mostów i została zamieszczona również w formie informacji prasowej na stronach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Ciekawa sytuacja, bo sprawiła, że zaczęłam zastanawiać się gdzie są granice Public Relation i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IV Kongres Dyrektorów E-commerce – o strategiach rozwoju e-commerce z liderami branży

    Kongres Dyrektorów E-commerce – już po raz czwarty zjednoczy najważniejsze osoby branży. Konferencja obędzie się w dniach 24-26 maja br. we Wrocławiu w kompleksie hotelu Hilton. Program wydarzenia to cztery ścieżki tematyczne poświęcone najważniejszym strategiom rozwoju e-commerce. Rejestracja trwa! Strategie rozwoju e-commerce to motyw przewodni tegorocznego kongresu. Będzie on stanowić punkt wyjścia dla dyskusji na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wybory kosmetyczne millenialsów

    Najczęściej pytają o opinię znajomych lub przeglądają fora internetowe a zakupów dokonują w sklepach stacjonarnych – wskazują wyniki badania „Millenialsi a kosmetyki” przeprowadzonego we współpracy Mint Media z Uxeria. Pokolenie zmiany Pokolenie Y, czyli tzw. millenialsi, to osoby urodzone pomiędzy 1980 a 2000 rokiem. Przez specjalistów określani są jako „dzieci przełomu”. Ze względu na specyfikę […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze

    Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne – polityków, dyplomatów, przedstawicieli mediów czy celebrytów. W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów w danej dziedzinie np. mediów społecznościowych. NapoleonCat przygotował listę 25 ekspertów od social media, których warto śledzić, by być na bieżąco z trendami panującymi w tej branży.   Twitter jest uznawany […]

    Czytaj więcej

  • polskie start-upy

    Opublikowano w:

    Przełamywanie granic: polskie start-upy podbijają świat

    Polskie start-upy rozwijają się globalnie – zgodnie z badaniem PayPal, wiele młodych, polskich firm sprzedaje za granicę, a dla 97% jest to strategiczny cel[1]. Najważniejsze rynki eksportowe to Stany Zjednoczone, Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Austria, Kanada, Hiszpania i Szwecja[2]. Co ciekawe, naszą specjalnością są kategorie przyszłości – dobra cyfrowe, spersonalizowana moda, czy specjalistyczne/naturalne kosmetyki. Polscy eksporterzy […]

    Czytaj więcej

  • Smart shopper

    Opublikowano w:

    Jak w erze smart shopperów budować lojalność klientów?

    Smart shopper często postrzegany jest jako nielojalny klient, który podąża jedynie za dogodnymi okazjami. Tymczasem, dla współczesnych „sprytnych” konsumentów liczy się przede wszystkim pozytywne doświadczenie zakupowe. W jaki sposób zapewnić je obecnym i potencjalnym klientom, dokonującym zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online? Idea smart living, oznaczająca w najprostszym ujęciu optymalizację życia prywatnego oraz […]

    Czytaj więcej