WIEDZA

Random entry RSS

  • jak być kreatywnym

    Opublikowano w:

    Jak pozostać kreatywnym w obecnych czasach?

    Badania dotyczące kreatywności przeprowadzone przez agencję LEWIS pokazały, że 80% osób uważa się za bardziej zajętych niż pięć lat temu. Wszechobecny hałas oraz zwiększająca się liczba bodźców rozpraszających uwagę powodują, że spada nasza zdolność do generowania nowych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań. Zapytaliśmy 235 osób – czym jest dla nich kreatywność. Poniżej prezentujemy uzyskane odpowiedzi. Na początek […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Reklamodawcy przestają odsyłać z reklam TV do internetu

    Zmieniają się trendy w tworzeniu reklam do telewizji i wideo. Polscy reklamodawcy, którzy jeszcze 2 lata temu w połowie spotów zapraszali widzów na strony internetowe, rezygnują z tych odesłań. Liczą raczej na naturalny odruch widzów korzystających z drugiego ekranu, by wyszukać markę  w sieci. Już tylko 22 proc. reklam telewizyjnych zawiera odesłania do internetu – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grała na Facebooku i Instagramie?

    25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już za nami i mimo, że na ulicach miast nie ma już śladu po niedzielnym wydarzeniu, to WOŚP nadal gra w social mediach. Już teraz wiadomo, że tegoroczna edycja jest rekordowa – nie tylko pod kątem zebranej kwoty, ale również zainteresowania w mediach, w tym oczywiście w społecznościach. WOŚP […]

    Czytaj więcej

  • machine learning

    Opublikowano w:

    Jak Machine Learning zrewolucjonizuje branżę mody?

    Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co inteligentne aplikacje mogą dla nas zrobić pod względem mody i stylu? Jak branża modowa może wykorzystać potencjał, który drzemie w Machine Learning (ML) i sztucznej inteligencji (AI)? Tworzone obecnie algorytmy przewidzą, co konsumenci będą chcieli nosić, zanim oni sami będą tego świadomi. Będą prognozowały styl i upodobania oraz naprowadzały klientów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    10 najważniejszych trendów eCommerce na świecie w 2017 roku

    Mobile is not the king anymore! To będzie rok pod znakiem personalizacji, narzędzi analityki internetowej oraz sztucznej inteligencji. Dział Badań i Rozwoju PayU po raz trzeci przeanalizował kilkaset światowych publikacji i raportów dotyczących sektora m.in.. Poniższy ranking jest podsumowaniem prognoz i analiz opublikowanych na przełomie 2016/2017 r. m.in. przez firmy konsultingowe, ekspertów od internetowego marketingu, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    User Experience – klucz do stworzenia aplikacji idealnej

    User Experience (UX) to ważny aspekt podczas projektowania nowoczesnych aplikacji. Również tych, które mają optymalizować biznes, czyli usprawniać działanie różnych procesów w firmie – logistycznych, magazynowych czy na przykład utrzymania ruchu. Doświadczenie lub – jak to woli – emocje, które wzbudza używana aplikacja w jej użytkownikach, mają bowiem kluczowe znaczenie i przekładają się na funkcjonowanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Podsumowanie marketingowe 2016

    Kończy się rok 2016 i zapytaliśmy przedstawicieli agencji marketingowych jaki to był rok dla marketingu. Co jest warte wspomnienia, o czym marketingowcy woleliby zapomnieć i jakie trendy panują obecnie. Przedstawiamy opinie przedstawicieli agencji marketingowych K2, Zjednoczenie.com, Peppermint, GoldenSubmarine, Mint Media, VML Poland, Deva Group, Sociomantic Labs i Warappa. — Łukasz Lewandowski, Wiceprezes Zarządu K2 INTERNET. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Plush i Suchar Codzienny: Case Study

    Trzy kanały, pięć dni i aż 1,38 mln wyświetleń – te liczby są miarą sukcesu kampanii zorganizowanej przez czołowy polski serwis z treściami humorystycznymi i sieć telefoniczną Plush. Kampania informująca o konieczności rejestracji numeru na kartę PRE-PAID trwała między 16 a 23 listopada w trzech kanałach społecznościowych: Snapchacie, Instagramie (zdjęcia i Instagram Stories) oraz Facebooku. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polacy czytają coraz mniej książek, a sprzedaż ebooków rośnie. Paradoks czy zmiana zwyczajów czytelniczych?

    Mimo wielu kampanii promujących czytelnictwo, 63% Polaków nie przeczytało ani jednej książki w 2015 r., jak wynika z badań przeprowadzanych co dwa lata przez Bibliotekę Narodową. Jednak rynek książki elektronicznej w Polsce jest zdecydowanie na fali dynamicznego wzrostu. Świadczy o tym rosnąca popularność urządzeń do e-czytania, wzrost liczby cyfrowych tytułów i fakt, iż pasjonaci e-czytelnictwa […]

    Czytaj więcej

  • polskie jabłka

    Opublikowano w:

    Jak marketing pomógł polskim jabłkom w Chinach?

    Sukces kampanii Europejskie Jabłka Dwukolorowe stał się faktem. Prowadzone od 2014 roku rozmowy, spotkania, negocjacje i działania promocyjne na rynku chińskim, doprowadziły do dopuszczenia do importu polskich jabłek. Jaką rolę w tym projekcie odegrał marketing i które narzędzia okazały się najbardziej efektywne? Odpowiedzi w poniższym artykule. Przełomowy listopad 2016 Na początku listopada 2016 roku, Ambasada […]

    Czytaj więcej