Patronaty

Random entry RSS

  • innovation 2017

    Opublikowano w:

    Zapisy do tegorocznej edycji konkursu Innovation 2017

    Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu w ramach Innovation 2017. KONKURS skierowany jest do trzech grup: szeroko pojętego biznesu; agencji marketingowych i domów mediowych; oraz agencji badawczych i mediów. Uczestnicy konkursu mają do wyboru trzy kategorie: 1. Innowacyjny biznes – zgłaszając nowatorskie koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii. 2. Innowacyjne doświadczenie […]

    Czytaj więcej

  • forum iab

    Opublikowano w:

    Zostań prelegentem FORUM IAB 2017. Tematem przewodnim: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie.

    Przed nami jedenasta edycja FORUM IAB, najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju, organizowanej przez IAB Polska. Już 7-8 czerwca 2017 w warszawskich Złotych Tarasach czeka nas kilkadziesiąt unikalnych wystąpień pod tematem wiodącym: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie. Chcesz zostać jednym z prelegentów? Zgłoś swoją propozycję do 28 lutego br. Świat pod napięciem Świat […]

    Czytaj więcej

  • gala biznesu

    Opublikowano w:

    Znamy szczegóły Gali Biznesu 2016

    Już po raz siódmy odbędzie się wielka Gala Biznesu organizowana przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej. Wydarzenie jest podsumowaniem Ogólnopolskiego Programu Polish Exclusive 2016. Tegoroczna uroczystość przyznania nagród Laureatom odbędzie się 17 lutego 2017 r. w Sheraton Warsaw Hotel. Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej już po raz siódmy nagrodzi Godłem Polish Exclusive firmy spełniające najwyższe standardy jakości, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Które marki inwestują najwięcej w SEO [raport]

    Założeniem projektu „Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż” jest wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Raport przygotowywany jest co roku przez agencje SEO/SEM – Mayko.pl. Raport powstał na podstawie danych zebranych i udostępnianych przez narzędzie SEMSTORM – pozwala ono śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Boiling Frogs ponownie we Wrocławiu

    25 lutego 2017 r. we Wrocławskim Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia odbędzie się druga edycja Boiling Frogs, konferencji IT o tematyce Software Craftsmanship. Konferencja adresowana jest do programistów wszystkich technologii, web developerów, architektów oprogramowania i liderów technicznych. W ramach kilkudziesięciu wykładów poruszone zostaną tematy uniwersalne, dotyczące m.in. jakości kodu, dobrych praktyk, architektury oraz metodyki wytwarzania, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kryzys pod kontrolą

    Jakie działania podejmować, by nasza firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania odpowiemy podczas tegorocznej edycji największego w Polsce spotkania praktyków public relations. Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji kryzysowych podzielą się m.in. Ilona Grzywińska – Communications Manager […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sytuacje kryzysowe tematem Kongresu Profesjonalistów PR 2017

    Podobnie jak w medycynie, tak i w sytuacjach kryzysowych, lepiej jest zapobiegać niż leczyć. W 90 proc. przypadków sytuacji kryzysowych zdecydowanie zbyt późno przystąpiono do reagowania, a wielu problemów można byłoby uniknąć, gdyby wcześniej się do nich przygotowano. Tej tematyce będzie poświęcona kolejna edycja ogólnopolskiego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Konferencja odbędzie się 20 i 21 kwietnia […]

    Czytaj więcej

  • nowa rola marketingu

    Opublikowano w:

    Czy marketerzy nadążają za zmianami? Raport: Nowa rola marketingu

    Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że marketerzy biorą udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Stąd tegoroczna edycja badania dotyczy nowej roli marketingu, a zwłaszcza sprawdzenia poziomu cyfryzacji polskich marketerów i tempa […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mistrzowie sprzedaży w Katowicach

    Jak sprzedawać więcej, lepiej, a przed wszystkim bezpieczniej? O tym porozmawiają uczestnicy Konferencji Bezpieczna Sprzedaż, która odbędzie się 22 listopada w Katowicach. Gośćmi specjalnymi będą Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Umiejętność sprzedaży jest ciągle jedną z najbardziej pożądanych kwalifikacji wśród pracodawców. W dzisiejszym świecie pełnym informacji nawet najlepszy produkt nie zapewni przewagi na rynku, bez […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu

    Platforma Whitepress rozpoczęła prace nad ebookiem edukacyjno-poradnikowym w całości poświęconym influencer marketingowi. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do marketerów i pracowników agencji marketingowych, którzy regularnie współpracują z influencerami. Publikacja ebooka jest zaplanowana na listopad 2016 roku. Publikacja będzie miała formę ogólnodostępnego, bezpłatnego e-booka. Treść jest tworzona przede wszystkim z myślą o marketerach, PRowcach i innych […]

    Czytaj więcej