Patronaty

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie

    Środowisko zawodowe jest bardzo wyczulone na kwestie związane z kulturą osobistą. Znajomość zasad savoir-vivre jest niezbędna dla każdego managera, by niezależnie od sytuacji zawodowej, potrafił zachować się w sposób poprawny, zgodny z etykietą biznesową. Zapraszamy na szkolenie„Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie”, podczas którego nasz Ekspert zaprezentuje Państwu kompendium norm i konwenansów najczęściej występujących w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Dlaczego to robimy?” „ Jak to robimy?”, „ Co by było gdyby…?”, „ Dlaczego nie…?”, „Jaka jest przyszłość branży kreatywnej?

    Już 8 listopada w Warszawie podczas 6 edycji Cannes Lions Imagination Day MARIA SCILEPPI, BRADLEY G MUNKOWITZ, SAM BALL oraz inni prelegenci będą inspirować do poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania dla przemysłu kreatywnego nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 7 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    FORUM DATA-DRIVEN MARKETING 2017

    Rola analityki i danych w marketingu nieustannie wzrasta. Przedstawiciele branży marketingowej deklarowali ponad 40% wzrost wydatków na kampanie reklamowe w sieciach content marketingowych w 2016 roku względem roku ubiegłego. Ponad 2/3 agencji i domów mediowych korzystających z danych potwierdzają skuteczność działań reklamowych opartych na nich. Dane te stanowią podstawę dla przygotowywanych internetowych kampanii reklamowych.* Uczestnicząc […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Między brandingiem a sprzedażą, czyli jak realizować skuteczne działania promocyjno- sprzedażowe?

    Stworzenie skutecznej strategii działań promocyjnych w sieci jest dużym wyzwaniem, które wymaga doboru odpowiednich form, narzędzi i metod. Dokonanie właściwego wyboru uzależnione jest od dobrej znajomości rynku promocji online oraz umiejętności definiowania realnych celów. Zapraszamy na szkolenie ,,Między brandingiem a sprzedażą, czyli jak realizować skuteczne działania promocyjno-sprzedażowe?”, podczas którego zaprezentujemy Państwu sprawdzone techniki projektowania skutecznych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zarządzanie wiedzą w organizacji – teoretyczne i praktyczne aspekty kreowania i transferu wiedzy

    Każda organizacja ma w swoich rękach potężne narzędzie, którym jest wiedza. Dobrze wykorzystywana może sprzyjać rozwojowi całej firmy. Specjalistyczne programy zapewniają odpowiednią organizację i wymianę zasobów, a największy wpływ na ich funkcjonowanie mają ludzie wzajemnie motywujący się do wymiany wiedzy oraz jej budowania, przyczyniając się do sukcesu całego przedsiębiorstwa. Zapraszamy do udziału w szkoleniu „Zarządzanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem

    Praca na stanowisku asystenckim ma istotne znaczenie w funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Skuteczność działania Office Managera wiąże się z dużą odpowiedzialnością i ma bezpośredni wpływ na efektywne działanie całej firmy. Każdy szef dąży do tego, aby mieć u swego boku zaufanego i profesjonalnie podchodzącego do swoich obowiązków asystenta, dlatego też praca na tym stanowisku wymaga szerokiego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Program III edycji konferencji Event Biznes

    18 października 2016 r. w centrum kongresowym EXPO XXI Warszawa odbędzie się trzecia edycja konferencji Event Biznes. Organizatorzy tegorocznego spotkania do współpracy zaprosili najwybitniejszych ekspertów branży przemysłu wydarzeń. Program konferencji został tak opracowany, aby zaprezentować rozwiązania modelowe i innowacyjne stosowane w event marketingu. Ideą wydarzenia jest połączenie dwóch głównych elementów – praktyki i inspiracji. Konferencja […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    II edycja Konferencji Marketing MIX już za nami

    Jak komunikować własną markę? Jak będą wyglądały sklepy przyszłości? Dlaczego reklama kosmetyków jest przyszłością dla farmaceutyków? Jak tworzyć kreatywne rozwiązania marketingowe? Tego wszystkiego i jeszcze więcej, mogli dowiedzieć się uczestnicy drugiej edycji konferencji Marketing MIX. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 słuchaczy, znaleźli się wśród nich dyrektorzy i przedstawiciele działów marketingu znanych firm z branż docelowych takich […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Aula Polska Wrocław z Lepsza Praca

    Jest nam niezmiernie miło poinformować, że LepszaPraca.pl została partnerem wydarzenia dedykowanemu Human Resources organizowanego przez wrocławską AULĘ. Już 21.09.2016 w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu wystąpią prelegenci związani z polskim HR-em! Wśród prelegentów pojawi się między innymi założyciel startupu LepszaPraca.pl – Kamil Paśko, który na AULI wystąpi wraz z Pawłem Kopijer, certyfikowanym konsultantem HR oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Meetnight

    Meetnight to nocna konferencja IT połączona z giełdą pracy. Do tej pory odbyły się dwie edycje naszego wydarzenia, bardzo chętnie prześlemy ich szczegółowe podsuwania! Co nas wyróżnia? – przede wszystkim (stąd pochodzi nazwa!) popołudniowo-wieczorno-nocne godziny trwania, Meetnight zaczyna się o 16:00 i trwa… oficjalnie do 22:00, ale tak naprawdę dopiero wtedy zaczyna się afterparty!, – […]

    Czytaj więcej