Patronaty

Random entry RSS

  • nowa rola marketingu

    Opublikowano w:

    Czy marketerzy nadążają za zmianami? Raport: Nowa rola marketingu

    Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że marketerzy biorą udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Stąd tegoroczna edycja badania dotyczy nowej roli marketingu, a zwłaszcza sprawdzenia poziomu cyfryzacji polskich marketerów i tempa […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mistrzowie sprzedaży w Katowicach

    Jak sprzedawać więcej, lepiej, a przed wszystkim bezpieczniej? O tym porozmawiają uczestnicy Konferencji Bezpieczna Sprzedaż, która odbędzie się 22 listopada w Katowicach. Gośćmi specjalnymi będą Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Umiejętność sprzedaży jest ciągle jedną z najbardziej pożądanych kwalifikacji wśród pracodawców. W dzisiejszym świecie pełnym informacji nawet najlepszy produkt nie zapewni przewagi na rynku, bez […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu

    Platforma Whitepress rozpoczęła prace nad ebookiem edukacyjno-poradnikowym w całości poświęconym influencer marketingowi. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do marketerów i pracowników agencji marketingowych, którzy regularnie współpracują z influencerami. Publikacja ebooka jest zaplanowana na listopad 2016 roku. Publikacja będzie miała formę ogólnodostępnego, bezpłatnego e-booka. Treść jest tworzona przede wszystkim z myślą o marketerach, PRowcach i innych […]

    Czytaj więcej

  • Marketing Automation Congress

    Opublikowano w:

    Topowi globalni influencerzy na europejskim Marketing Automation Congress

    SALESmanago, jedna z największych firm specjalizujących się w automatyzacji marketingu, 26 kwietnia 2017 w Krakowie organizuje Marketing Automation Congress. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy w marketingu, dzisiejsze funkcjonalności i ich zastosowanie, a także efektywne strategie marketingowe. MAC 2017 zgromadzi światowej sławy specjalistów Digital Marketingu, takich jak Jeff Bullas (Top Digital Influencer), który opowie o […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Międzynarodowa Konferencja CopyCamp 2016

    27 i 28 października w warszawskiej Kinotece już po raz piąty odbędzie się międzynarodowa konferencja CopyCamp organizowana przez fundację Nowoczesna Polska. Podczas dwudniowego wydarzenia spotkają się przedstawiciele instytucji kulturalnych, mediów, sektora kreatywnego, środowisk naukowych, prawniczych, politycznych i pozarządowych. Dyskusja toczyć się będzie w kontekście konsultowanych obecnie przez Komisję Europejską propozycji reformy prawa autorskiego, ale też […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie

    Środowisko zawodowe jest bardzo wyczulone na kwestie związane z kulturą osobistą. Znajomość zasad savoir-vivre jest niezbędna dla każdego managera, by niezależnie od sytuacji zawodowej, potrafił zachować się w sposób poprawny, zgodny z etykietą biznesową. Zapraszamy na szkolenie„Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie”, podczas którego nasz Ekspert zaprezentuje Państwu kompendium norm i konwenansów najczęściej występujących w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Dlaczego to robimy?” „ Jak to robimy?”, „ Co by było gdyby…?”, „ Dlaczego nie…?”, „Jaka jest przyszłość branży kreatywnej?

    Już 8 listopada w Warszawie podczas 6 edycji Cannes Lions Imagination Day MARIA SCILEPPI, BRADLEY G MUNKOWITZ, SAM BALL oraz inni prelegenci będą inspirować do poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania dla przemysłu kreatywnego nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 7 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    FORUM DATA-DRIVEN MARKETING 2017

    Rola analityki i danych w marketingu nieustannie wzrasta. Przedstawiciele branży marketingowej deklarowali ponad 40% wzrost wydatków na kampanie reklamowe w sieciach content marketingowych w 2016 roku względem roku ubiegłego. Ponad 2/3 agencji i domów mediowych korzystających z danych potwierdzają skuteczność działań reklamowych opartych na nich. Dane te stanowią podstawę dla przygotowywanych internetowych kampanii reklamowych.* Uczestnicząc […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Między brandingiem a sprzedażą, czyli jak realizować skuteczne działania promocyjno- sprzedażowe?

    Stworzenie skutecznej strategii działań promocyjnych w sieci jest dużym wyzwaniem, które wymaga doboru odpowiednich form, narzędzi i metod. Dokonanie właściwego wyboru uzależnione jest od dobrej znajomości rynku promocji online oraz umiejętności definiowania realnych celów. Zapraszamy na szkolenie ,,Między brandingiem a sprzedażą, czyli jak realizować skuteczne działania promocyjno-sprzedażowe?”, podczas którego zaprezentujemy Państwu sprawdzone techniki projektowania skutecznych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zarządzanie wiedzą w organizacji – teoretyczne i praktyczne aspekty kreowania i transferu wiedzy

    Każda organizacja ma w swoich rękach potężne narzędzie, którym jest wiedza. Dobrze wykorzystywana może sprzyjać rozwojowi całej firmy. Specjalistyczne programy zapewniają odpowiednią organizację i wymianę zasobów, a największy wpływ na ich funkcjonowanie mają ludzie wzajemnie motywujący się do wymiany wiedzy oraz jej budowania, przyczyniając się do sukcesu całego przedsiębiorstwa. Zapraszamy do udziału w szkoleniu „Zarządzanie […]

    Czytaj więcej