WYWIADY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Rafał Myśliński i Kamil Natil: utrzymujemy się z Suchara i to jest niesamowite!

    Suchar Codzienny – kultowy profil w social media, który podbił serca młodszych i starszych internautów. O tym jak tworzy się profil lolcontentowy i czy można na nim zarobić rozmawiamy z Rafałem Myślińskim i Kamilem Natil- twórcami Suchara Codziennego. AdMonkey: Kto i kiedy wymyślił suchara? Ile osób teraz tworzy Suchar Codzienny? Rafał i Kamil: Suchar Codzienny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dawid Bednarski: event pozwala doświadczyć marki wszystkimi zmysłami

    O meandrach organizacji eventów, ocenie ich skuteczności, dobrych (i tanich) pomysłach oraz dylematach zawodu rozmawiamy z Dawidem Bednarskim*, Creative Managerem w WALK Events. Event jaki jest, każdy widzi. Dostajesz zaproszenie, idziesz, słuchasz, zabierasz długopis i smycz, wychodzisz i zapominasz. Dlaczego większość z nich właśnie tak wygląda? Teza ukryta w tych pytaniach jest nieprawdziwa. Przynajmniej w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    DecoMorreno markowym viralem roku?

    Internauci po raz kolejny udowodnili, że dobry viral jest na wagę złota. Jeden żartobliwy wpis na Facebooku o marce DecoMorreno pociągnął za sobą lawinę wzmianek, które, zgodnie z danymi PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, odpowiadały ekwiwalentowi reklamowemu o wartości 971 659 złotych. Dorota Liszka, Rzecznik Prasowy Grupy Maspex Wadowice, do której należy DecoMorreno, opowiedziała nam, w jaki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Językiem w nienawiść, czyli jak działa Popraw Hejta [WYWIAD]

    Przeczesują Facebooka w poszukiwaniu nienawistnych komentarzy, a następnie w sposób błyskotliwy i dowcipny obnażają błędy językowe i logiczne piszących. Administratorzy profilu Popraw Hejta opowiadają nam o świecie internetowych hejterów. Od czego właściwie zaczęło się wasze poprawianie hejtów? Zaczęło się od informacji o akcji „Spell Check-A-Racist”, w której różni internauci poprawiają agresywne i pełne błędów hejty […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Michał Radomił Wiśniewski: zawodowe blogerstwo zwykle prowadzi do wynaturzeń [WYWIAD]

    Publicysta, krytyk popkulturalny i autor książek „God Hates Poland” i „Jetlag” – Michał Radomił Wiśniewski – opowiada o pionierach cyberprzestrzeni, sieciowych plemionach, demokratyzacji hejtu i wielu innych tematach. Zapraszamy do lektury. Pamiętasz kiedy pierwszy raz podłączyłeś się do sieci? O, bardzo dobrze pamiętam, bo to śmieszna historia. Był rok 1995, bardzo cyberpunkowy rok, Amerykanie nakręcili […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Decrunch: mamy retro komputery i nie zawahamy się ich użyć

    Z Grzegorzem Murdzkiem i Kubą Winnickim – specjalistami IT i miłośnikami retro komputerów rozmawiamy o magii Amigi i Atari, rosnącej popularności technologii sprzed dekad, oraz o ludziach, dzięki którym całe zjawisko staje się czymś więcej niż nostalgicznymi wspominkami. Wszystko to przed majową, drugą edycją imprezy retrogamingowej Decrunch.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pani od Psich Sucharków. Rozmowa z Marią Apoleiką

    Na początku był żart, potem pierwszych pięćdziesięciu fanów. Dziś Psie Sucharki stały się rozpoznawalną marką oraz czynnikiem, który zjednoczył fantastyczną internetową społeczność. Współtworzony przez Marię Apoleikę i Kubę Gornowicza fanpage prezentujący ilustracje tej pierwszej stał się jednym z fenomenów polskiego internetu. Sama Maria Apoleika jest zaś wyjątkową ilustratorką, która na swoim koncie ma znacznie więcej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Żukowski: „bycie dla bycia” w social media nie ma sensu

    O zdrowym podejściu do mediów społecznościowych w firmie, świadomym wyborze kanałów komunikacji oraz o tym, czy warto przekonywać producenta gwoździ do inwestycji w SM rozmawiamy z Marcinem Żukowskim, autorem książki „Twoja firma w social mediach„. Książek traktujących o social media nie brakuje – czym Twoja wyróżnia się na ich tle? Zdaję sobie sprawę, że na […]

    Czytaj więcej