WYWIADY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Marcin Majzner: bez porażki sukces to przypadek

    W czasach permanentnego propsowania na sukces postanowiliśmy zająć się drugą stroną medalu, czyli porażką. O tym, jak ważne są potknięcia i nieudane projekty w biznesie rozmawiamy z Marcinem Majznerem z cupsell.pl. Wypuściliście jakiś czas temu kampanię viralową – filmy video, w których Ty też bierzesz udział. Nie bałeś się, że kampania będzie niewypałem? Nie:) Mam […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marek Cieśla: sprzedaż, głupcze!

    Przedsiębiorca, inwestor, osoba, która ma na swoim koncie prowadzenie wielu udanych kampanii kickstarterowych – oto Marek Cieśla. W rozmowie z AdMonkey opowiada o specyfice branży, znaczeniu statystyk i o tym, co musi mieć przedmiot, by warto było ruszać ze zbiórką funduszy na jego produkcję. Jesteś dobrym szachistą? Gram w szachy. Raz na jakiś czas pracuję […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bartosz Majewski z RightHello: nie chodzi o to, co jest hot, tylko co z tym zrobisz!

    Z Bartoszem Majewskim, współtwórcą RightHello, jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek w branży B2B rozmawiamy o różnicach w docieraniu do klientów polskich i zagranicznych, wspieraniu rozwoju swoich pracowników, myśleniu globalnym i o tym, dlaczego e-mail marketing wciąż żyje i ma się świetnie. Czy w dzisiejszych czasach naprawdę trudno jest znaleźć klienta? Wszystko zależy od tego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    O ryzyku, pasji i medytacjach rozmawiamy z Adamem Nieszporkiem i Michałem Bucholcem z GONG

    Koniec roku to czas podsumowań, życzeń, ale i wspomnień. O tym wszystkim rozmawiamy z przedstawicielami agencji GONG (Group One): Adamem Nieszporkiem – wspólnikiem, współzałożycielem firmy i Dyrektorem Produkcji i Michałem Bucholcem – Dyrektorem Kreatywnym. Na początek … pytanie o początki 😉 Było sobie click5, które stało się GONGiem, upraszczając – z internetu przenieśliście się do działań wykraczających […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Lubię wkładać patyk w szprychy. W swoje również. Wywiad z Tomaszem Jakubem Sysło

    Tomek Sysło to znany artysta, aktywista, działający na rzecz Wrocławia i nie tylko. Tomek opowiedział nam o sobie, czym się aktualnie zajmuje i o tym, że żyjemy w ciekawych czasach. Jesteś grafikiem, specjalistą ds mediów społecznościowych i wykładowcą. W Twoim bio znajdują się jeszcze określenia typu: digital ninja, influencer, public relations, artist, painter, graphic designer, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 pytań do stratega: Rafał Lampasiak o efektywnych kampaniach i budowaniu marki

    Co sprawia, że kampania jest efektywna, dlaczego polskie reklamy są tak zachowawcze i jak można to zmienić, jakie są największe zagrożenia dla dobrej kreacji i strategii? W krótkim wywiadzie opowiada nam Rafał Lampasiak z agencji WALK. • Efektywna kampania to taka, która… …ma szersze spojrzenie i buduje trwałą tożsamość marki. To coś więcej niż “tu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Emilia Kargol o pobudzającym profilu na Instagramie

    Lobby kawoszy na Instagramie jest wyjątkowo silne – nie ma dnia, żeby na naszym feedzie nie pojawiła się przynajmniej jedna parująca filiżanka. W tym kontekście kawowe marki obecne w tym kanale mają ułatwione zadanie, ale też sporą konkurencję w walce o podniebienia miłośników „małej czarnej”. Emilia Kargol, CRM & digital coordinator COSTA COFFEE POLSKA, opowiedziała […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Dieselgate”: kryzys w Volkswagenie oczami specjalistów od komunikacji

    Marka, która do tej pory uosabiała niemiecką solidność, na własne życzenie wpakowała się w kłopoty, które zatrzęsły posadami koncernu. Volkswagen fałszował emisję spalin w swoich samochodach i teraz ponosi dotkliwe konsekwencje oszustwa, nie tylko finansowe, ale bez wątpienia również wizerunkowe. O to, jak komunikacyjnie rozegrać tak ogromny kryzys zapytaliśmy przedstawicieli polskich agencji. Na początek kilka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Growth hacking w praktyce – case studies

    Zapraszamy do drugiej części wywiadu z Wojtkiem Skalskim z Brainly, który opowiedział nam o skutecznych sposobach na growth hacking i przedstawił świetne case studies. Czy znasz jakieś ciekawe case study z zakresu promowania contentu przez growth hacking? Pierwszy przykład z Brainly: Brainly bazuje na pewnej szczególnej formie content marketingu. Uczniowie na całym świecie nie radząc […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Growth hacking, czyli jak zwiększyć zasięg i zaangażowanie użytkowników?

    W Polsce terminu growth hacking, czyli hackowanie wzrostu, nadal używa niewielu marketerów, ale Wojtek Skalski jest z nim za pan brat. Jako szef ekspansji międzynarodowej serwisu Brainly, czyli sieciowej platformy pytań i odpowiedzi, na co dzień poszukuje metod szybkiego zwiększania wzrostu i zasięgu. Tym razem to my pytamy Wojtka między innymi o jego sposoby na […]

    Czytaj więcej