WYWIADY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    NaffNaff: chcę robić filmy, a nie karierę w sieci

    Choć wykreował jedną z najpopularniejszych postaci polskiego YouTube’a, nie odcina kuponów od sławy. Dawid Rycąbel, szerzej znany jako NaffNaff, autor serii filmów „Kopsnij Drina”z Wiesławem Wszywką, od sieciowej sławy woli domową montażownię i pracę kinooperatora w studyjnym kinie. Admonkey: Producentem, operatorem, scenarzystą – kim jesteś w pierwszej kolejności? NaffNaff: Na pewno jestem producentem, siłą rzeczy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Syfon Studio. Twórzcie rzeczy, których NIE MA

    O Syfon studio pisaliśmy już przy okazji artykułu o polskich studiach graficznych, które warto znać. Postanowiliśmy poznać ich bliżej, przyjrzeć się specyfice pracy dizajnerów, współpracy z klientem i porozmawiać o tworzeniu rzeczy, których nie ma. Wystarczy przejrzeć kilka zdjęć na Waszym Facebooku, żeby zorientować się, że jesteście bardzo dynamicznym teamem, w którym kreatywność aż wrze. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Antygencja reklamuje reklamy

    Pierwszą w Polsce agencję (anty)reklamową założyła grupa pasjonatów…reklamy, by piętnować i nagłaśniać fatalne, branżowe praktyki. Jej prezes, Marek Tobolewski, kreatywny z trzynastoletnim stażem, opowiedział nam o motywacjach, akcjach i planach Antygencji, która z żartobliwej antyreklamowej partyzantki przekształca się właśnie w Fundację Odpowiedzialnego Marketingu. Mało o was wiadomo. Bo jesteśmy skromni. Działamy, nie skupiając się na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jeśli zjadać reklamy, to tylko z Ireną Mrozek

    Dlaczego ciastko chce z Tobą rozmawiać? Czy profesjonalista wzrusza się na reklamach? O magii reklam rozmawiamy z Ireną Mrozek z bloga ZjadamyReklamy.blox.pl. Prowadzisz bloga od… mam wrażenie, że od zawsze. Kiedy zaczęłaś i jak to się właściwie stało, że zostałaś blogerką? – Tak, mi się też zdawało, że od zawsze, ale okazało się, że jednak […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Red Lipstick Monster, czyli jak z pasji zrobić sposób na życie

    Jak to się wszystko zaczęło? Skąd pomysł na Red Lipstick Monster i kanał YouTube? Od zawsze chciałam uczyć innych ludzi. Kiedy skończyłam studia i zaczęłam szukać pracy okazało się, że mimo świetnych kwalifikacji mój charakterystyczny wygląd był przeszkodą w zatrudnieniu mnie. Wielu rzeczy z dziedziny makijażu nauczyłam się oglądając YouTube’a i postanowiłam w tamtym momencie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Lifestyle i apteka? Lubię to!

    Tworząc reklamę na Facebooku musimy zwracać uwagę w szczególności na estetykę grafik i odpowiedni komunikat, a następnie wybrać grupę docelową oraz zoptymalizować reklamę. Istnieją jednak branże, w których do tych wytycznych dochodzą jeszcze bardzo restrykcyjne kwestie prawne. Jedną z nich jest branża farmaceutyczna – mówi Karolina Kwiatkowska, która w rozmowie z nami zdradza tajniki prowadzenia […]

    Czytaj więcej

  • Marcin Maj OS3

    Opublikowano w:

    Marcin Maj – o branży, planach i coca coli

    OS3 Group – wywodzi się z jednej z najstarszych polskich agencji interaktywnych, w której (jak już byli w Warszawie) chciał pracować każdy marketingowiec. Kilkanaście lat to własnie na stronie Ostrych o przyrodzie opowiadała Krystyna Czubówna. Teraz Marcin Maj, przedstawiciel zarządu OS3 Group, opowiedział nam o tym, w którą stronę zmierza firma i o perspektywach w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Radosław Gajda: architektura to dobry pomysł

    – Od zawsze lubiłem dzielić się z innymi moją pasją. Zawsze, kiedy jechałem gdzieś ze znajomymi – nawet autobusem przez miasto – to opowiadałem, jakie budynki mijamy i co w nich jest interesującego – mówi Radosław Gajda, twórca videobloga Architecture is a good idea. Kim jesteś? Radosław Gajda: Z wykształcenia jestem architektem i urbanistą, z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Na co zwrócić uwagę przy wyborze narzędzia do e-mail marketingu?

    O skutecznym wykorzystaniu marketingu mailowego, korzyściach z posiadania dobrej bazy informacji o klientach oraz narzędziach, dzięki którym można zwiększyć skuteczność tej strategii marketingowej rozmawiamy z Markiem Włodarczykiem, Dyrektorem Sprzedaży w optivo. Czy e-mail marketing jest skutecznym narzędziem marketingowym? Marek Włodarczyk: Jak najbardziej – najnowsze rozwiązania technologiczne pozwalają na idealne dopasowanie przekazywanych treści, przede wszystkim ze […]

    Czytaj więcej