WYWIADY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Piotr Hołub z HOPA studio: klient musi być partnerem

    O roli pomysłów, wadze doświadczenia i przepisie na dobry branding rozmawiamy z Piotrem Hołubem z HOPA studio*. Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem: „kreatywność to słowo wytrych, którym można zasłonić niekompetencję, brak wiedzy, starań i wysiłków. Sama kreatywność nic nie znaczy, dobre pomysły ma bowiem każdy idiota” ? Dla nas kreatywność to właśnie umiejętność połączenia wiedzy, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Szewczyk: spec od e-commerce musi się dokształcać

    Branża sieciowych zakupów dynamicznie się zmienia, dlatego jej uczestnicy muszą nadążać za nowinkami i chłonąć nowe trendy. O roli e-commercowej edukacji nie tylko dla dorosłych, a także kondycji i perspektywach polskiej branży e-sklepów rozmawiamy z Pawłem Szewczykiem, CMO w firmie i-systems. Czym zajmuje się i-systems? Paweł Szewczyk: Tworzymy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla sieci handlowych i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marta Mazgaj: książka drukowana była, jest i będzie

    – Nawet jeśli są ludzie, którzy nie czytają książek, to zawsze mają swoją przeciwwagę pod postacią tych, którzy cenią literaturę – mówi Marta Mazgaj, właścicielka agencji Maniprojekt i przedstawicielka Wydawnictwa Warstwy. Kim jesteś? Człowiekiem, kobietą, matką-wariatką, konkubiną, pracoholiczką, przedsiębiorczynią, multitaskingową gospodynią domową. Chaotycznym ładem i eklektycznym porządkiem. Pamiętam, że wcześniej pracowałaś w Public Relations. Dlaczego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Asia Pawłowska czyta, bo ma daleko do domu

    Dla kierowcy korek to udręka, ale w autobusie czy tramwaju staje się okazją do sięgnięcia po książkę. Joanna Pawłowska, autorka Facebookowego projektu „bo ma daleko do domu” zagaduje czytelników poznanych w tramwaju lub autobusie, prosi o opinie na temat lektury i uwiecznia ich na zdjęciach. Kim jesteś i czym się zajmujesz? Od kilku lat pracuję […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Solgaz rozpalił Wykop bez płomieni. Wiemy, kto za tym stoi

    Jak robić marketing na Wykopie? Jakub Biel wie to najlepiej. To dzięki niemu płyty Solgaz stały się wykopowym fenomenem, a serwis zalały memy i żarty z rodzaju ” Czym różni się Solgaz od Zbigniewa Hołdysa? – Solgaz sprzedaje więcej płyt”. Najsprawniejszy marketingowiec na Wykopie opowiedział nam, jak udało mu się wkraść w łaski tej wyjątkowo […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adam Lapko spełnia fantazje wykopowiczów

    Płonący w zbożu Solaris w deszczu rogali, Mahomet latający na bombie zegarowej i prezydent Wałęsa w todze siedzący na skrzynce wódki. To tylko kilka pomysłów, które na prośbę użytkowników Wykopa już po raz drugi zilustrował (lub wyrzeźbił) grafik Adam Lapko. Autor akcji „Narysuję co wymyślisz” opowiedział nam między innymi o swoich codziennych inspiracjach i pożytkach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jan Cieślar: goodvertising ma przyszłość

    Projekt “Tatuaże Wolności” sprawnie łączy elementy i przekaz kampanii społecznej z kreatywną promocją studiów na kierunku resocjalizacyjnym. O idei akcji, kreatywnym pomaganiu i zaletach goodvertisingu rozmawiamy z Janem Cieślarem, senior copywriterem w Isobar Polska, agencji odpowiadającej za nietypową akcję promocyjną. Skąd wziął się pomysł na kampanię? Pedagogium od lat podejmuje szereg ciekawych inicjatyw. Być może […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Z bloga do magazynu, czyli GRYZ pod choinkę

    Tuż przed świętami Bożego Narodzenia, a więc w gorącym okresie kuchennych przygotowań, w sieci zadebiutował GRYZ – kulinarny magazyn blogerów pełen sezonowych przepisów. Z dwójką jego twórców, pomysłodawczynią i sekretarz redakcji Adą Kostrzoń oraz redaktorem naczelnym Gabrielem Świderkiem, rozmawiamy między innymi o tworzeniu e-pisma dla przyjaciół, apetycznych sesjach zdjęciowych i… przysmakach spod cmentarza. Do niedawna […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Magdalena Szmidt z MOSQI.TO o Łodzi i kampanii „Łódź pozdrawia”

    Kampania „Łódź pozdrawia” pojawiła się w wielu dużych miastach Polski, przyciągając ogromną uwagę zwykłych przechodniów. Co stoi za jej sukcesem, czym charakteryzuje się sama Łódź i jacy są jej mieszkańcy – o tym wszystkim opowiedziała nam Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO. Jaka jest Łódź? Niedoceniana. Łódź jest trudna, ale zwykle trudne rzeczy są bardziej fascynujące. […]

    Czytaj więcej