Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kiedy twoja firma potrzebuje ulotki?

Ulotka to materiał reklamowy dobrze znany każdemu. Na pewno wiele razy byłeś odbiorcą ulotki, a jeśli prowadzisz firmę to zapewne nieraz już zlecałeś jej przygotowanie. Czy masz jednak świadomość do jak wielu celów może ci się przydać ten jeden z najpopularniejszych druków reklamowych?

Ulotki znane są ludziom od wieków. Początkowo był to sposób na zakomunikowanie ważnych informacji, a poprzez zapisanie ich na papierze i rozdystrybuowanie trafiały do większej ilości odbiorców. Długo były nośnikiem treści propagandowych, by w końcu stać się narzędziem marketingowym. Dziś kojarzymy je głównie z drukami otrzymywanymi przy głównych ulicach miast, na dworcach czy przystankach autobusowych. Ich popularność wynika także z kosztu ich wyprodukowania, który zazwyczaj jest stosunkowo niewielki. Szczególnie jeśli zdecydujesz się na współpracę z drukarnią internetową, jak np. drukarniaonline.pl, która gwarantuje niskie ceny przy jednoczesnej wysokiej jakości druku i szybkiej realizacji zamówienia.

czytaj:   Mateusz Dykier New Business Manager w Grupie Me & My Friends

 

Kilka słów o firmie

Ulotkę warto zaprojektować i ułożyć jej treść mając na uwadze przede wszystkim jej cel. Jeśli otwierasz dopiero firmę, wydrukuj ulotkę informacyjną, która pomoże rozpowszechnić wiadomość o nowo otwartym sklepie, firmie produkcyjnej czy restauracji. To na pewno pomoże pozyskać klientów. By jednak tak się stało zadbaj, by ulotka była atrakcyjna, napisz czym wyróżnia się twoja firma i dlaczego to właśnie z jej usług warto skorzystać. Nie zapomnij też o umieszczeniu na ulotce nazwy firmy, jej logo, adresu, kontaktu i adresu strony internetowej lub informacji jak ją odszukać w mediach społecznościowych. Możesz też umieścić wskazówki dojazdu lub prostą mapkę, która pomoże nowym klientom dotrzeć do twojej restauracji, sklepu czy firmowej siedziby.

czytaj:   Fiskus zagląda Polakom do zbiórek pieniężnych w internecie

 

W wersji deluxe

Ulotka może być również świetnym sposobem na wydrukowanie tanich materiałów reklamowych na imprezy targowe i branżowe konferencje. Będzie to znacznie tańsze rozwiązanie niż produkcja katalogu czy dużego folderu prezentującego firmę. Oczywiście wówczas warto pokusić się o zamówienie w drukarni ulotek składanych, a także o dodatkowe opcje, które sprawią, że ulotka stanie się bardziej elegancka. Możesz wybrać grubszy papier, foliowanie czy lakier wybiórczy UV, dzięki którym ulotka będzie trwalsza, a kolory intensywniejsze. Takie opcje w rozsądnej cenie proponują często drukarnie internetowe.

 

Informacja o promocji
Druk ulotki sprawdza się również w przypadku przygotowywania akcji promocyjnej. Ulotka jest wówczas świetnym nośnikiem informacji na temat rodzaju promocji, jej zasad czy czasu trwania. Taki materiał promocyjny możesz wówczas rozdystrybuować nie tylko poza siedzibą swojej firmy, ale również wśród stałych klientów twojej restauracji czy sklepu. Nawet jeśli poinformujesz ich o promocji bezpośrednio, taka ulotka będzie im przypominała o rabatach, których udzielasz czy organizowanym konkursie. W przeprowadzeniu akcji promocyjnej pomocny może być druk ulotek z perforacją, na której możesz np. umieścić kupony rabatowe.

czytaj:   Nowe szyldy dla praskich rzemieślników

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *