w

Kobiece dłonie na Instagramie czyli jak budować ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców

Kobiece dłonie na instagramie czyli jak budować ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców

Dla wielu kobiet Instagram jest prawdziwą kopalnią inspiracji i motywacji. Wpisanie hasła manicure otwiera drogę do niezliczonej ilości profili pełnych zdjęć fantastycznych stylizacji paznokci. Coraz więcej użytkowniczek fotografuje efekty swojej twórczej zabawy lub pracy i publikuje w serwisie. „Mani” profile na Instagramie cieszą się ogromną popularnością. Te najbardziej znane liczą sobie nawet kilkadziesiąt tysięcy followersów!

Inspirujący branding

Instagram stanowi doskonałą platformę dla dzielenia się swoimi umiejętnościami, poszukiwania inspiracji oraz promocji swojej marki. Aplikacja pozwala na zbudowanie konkretnego wizerunku za pomocą zdjęć. Odpowiednio przemyślane działania to zazwyczaj budowanie wokół siebie grona followersów, a przy tym docieranie do osób zainteresowanych konkretną działalnością, usługami albo produktami.

Serwis jest drugim najpopularniejszym (zaraz po Facebooku) portalem społecznościowym. Jednak o ile na tym pierwszym kobiety często poszukują konkretnych informacji na dany temat, o tyle Instagram prezentuje dużo lżejsze treści, nastawione na lifestyle i kreatywną inspirację.

Manicure jak z Instagrama

Wiele kobiet zajmujących się hobbystycznie lub zawodowo tworzeniem pięknych stylizacji paznokci, działa w social mediach bardzo aktywnie. To właśnie Instagram cieszy się wśród nich największą popularnością. To proste – efekty pracy wizażystek, stylistek czy manikiurzystek najlepiej wyraża przede wszystkim obraz. Często nie potrzeba żadnej treści. Ponadto piękne filtry udostępniane przez aplikację umożliwiają podrasowanie zdjęcia o piękne kolory, podpisy i naklejki.

W serwisie można znaleźć liczne przykłady profili skoncentrowanych na prezentowaniu manicure. Zarówno polskie jak i zagraniczne konta liczą sobie tysiące followersów. Uznanie motywuje autorki do dalszego działania, inwestowania kolejne narzędzia, poszukiwania inspiracji i prezentowania kolejnych stylizacji – klasycznych lub nawiązujących do aktualnie obowiązujących trendów.

Popularność na Instagramie bardzo często owocuje propozycjami współpracy lub wykreowaniem wizerunku profesjonalistki: wykwalifikowanej manikiurzystki znającej potrzeby klientek, posiadającej odpowiedniej umiejętności, a przede wszystkim wyobraźnię i talent do tworzenia. Dzięki aplikacji zdjęcia pięknych paznokci stają się źródłem inspiracji dla innych kobiet, koleżanek z branży, a nawet najlepszych salonów. Przykładowe oferty, z którymi można zapoznać się m.in. tu: http://easynails.pl, to bardzo często efekt śledzenia i określania nowych trendów, również dzięki najpopularniejszym profilom na Instagramie.

[podobne_kosmetyki]

Jak sprzedawać w etsy?

Jak sprzedawać w Etsy?

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki costa coffee

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki COSTA COFFEE