Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Komunikacja w dobie Internetu – jak funkcjonują marki z segmentu beauty w erze digital

W zeszłym tygodniu Coty wzięło udział w V Forum Branży Kosmetycznej biorąc udział w panelu dyskusyjnym w temacie: Komunikacja w dobie Internetu

W dobie pokolenia, które nazywamy mianem digital natives, marki kosmetyczne muszą dopasować swoją komunikację do młodego konsumenta, którego życie w coraz większej części toczy się online. To dopasowanie oznacza z jednej strony to, że brandy nauczyły się implementować w swoich działaniach naturalne zachowania swojej grupy docelowej, takie jak np. robienie selfie, czy poszukiwanie opinii na temat produktów u influencerów. Ale zmieniło się również tempo naszej komunikacji z konsumentem. Młodzi ludzie, z generacji Millenialsów, generacji selfie czy generacji Z, żyją szybko i intensywnie, oczekują szybkiej reakcji i odpowiedzi na swoje pytania i potrzeby; to w naturalny sposób wymusza na markach sposób komunikacji. Jeżeli chcemy być konkurencyjni i wiarygodni dla naszych konsumentów, to musimy być w trybie always-on– mówi Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.

W dobie Internetu i mediów społecznościowych wzrasta też znaczenie i siła influencerów, którzy są nieodzownym już elementem strategii komunikacyjnych największych marek. Ten trend wynika przede wszystkim z faktu, że influencerzy są w dużej mierze niezależnym a przez to wiarygodnym źródłem informacji dla młodego konsumenta. Coraz częściej angażujemy ich w różnego rodzaju aktywacje, włącznie z tym, że współtworzą oni nasze produkty. Dzięki temu są nie tylko źródłem informacji o marce, ale też jej współtwórcą i ambasadorem. – dodaje Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.

Komentarz Aleksandry Kujawskiej, eksperta Forum Branży Kosmetycznej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *