Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Komunikacja Plus stawia na digital i powiększa zespół

Do zespołu Komunikacji Plus dołączył Konrad Jamski, doświadczony ekspert marketingu online

Jako digital manager będzie odpowiadał za opracowanie i realizację strategii rozwoju usług digitalowych agencji, która w najbliższych latach zamierza intensywnie wzmacniać ten obszar działalności.

– Klienci coraz częściej oczekują wspierania działań PR działaniami online – podkreśla Tomasz Alberski, prezes Komunikacji Plus. – Jeden z głównych powodów to mierzalność internetu jako medium, dzięki czemu łatwiej jest obserwować, na co przeznaczane są pieniądze i jakie konkretnie przynosi to efekty. Dlatego właśnie w oparciu o narzędzia analityczne i nowe technologie chcemy budować naszą przewagę konkurencyjną na rynku. Wiedza i doświadczenie Konrada są w tym zakresie bardzo cenne, zwłaszcza, że kierował zespołami specjalistów realizujących wielokanałowe kampanie różnych marek zarówno po stronie wydawców, jak i klienta.   

Konrad Jamski jest związany z branżą reklamy online od ponad siedmiu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach ARBOinteractive, Redefine, Goldbach Audience Poland/Ströer Digital Media oraz Gemius SA Zajmował się m.in. zakupem i planowaniem kampanii reklamowych online (m.in. Cyfrowy Polsat), negocjowaniem kontraktów i zarządzaniem relacjami z kluczowymi wydawcami (PB.pl, nf.pl), optymalizacją kosztów mediowych i Yield Management. Jako Head of Adreport (Goldbach/Ströer) był odpowiedzialny za rozwój narzędzia do analizy i estymacji wydatków reklamy online – AdReport, m.in. dla Group M, Starcom, Zenith Optimedia, Value Media, IDMnet, oraz TUI. W Gemius SA odpowiadał z kolei za badanie Gemius Audience Measurement na wybranych rynkach CEE. Ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie Edynburskim oraz program MBA w Szkole Głównej Handlowej.

Do zespołu Komunikacji Plus dołączyła także Aneta Sierocińska, która na stanowisku młodszego specjalisty ds. PR będzie wspierać projekty z obszaru media relations i PR korporacyjnego. Wcześniej Aneta była związana z agencją Synertime, gdzie dla klientów z branży FMCG prowadziła projekty
z zakresu PR produktowego, CSR, event marketingu i blogorelacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *