Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Które marki inwestują najwięcej w SEO [raport]

Założeniem projektu „Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż” jest wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Raport przygotowywany jest co roku przez agencje SEO/SEM – Mayko.pl.

Raport powstał na podstawie danych zebranych i udostępnianych przez narzędzie SEMSTORM – pozwala ono śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2016 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch ogólny z wyników naturalnych Google.

RAPORT DO POBRANIA>>

nieruchomosci

kultura i rozrywka

Główną nowością w porównaniu do edycji z poprzedniego roku, są dodatkowe dane z szacunkowego ruchu z wyników naturalnych Google, wykluczając słowa kluczowe związane z marką/brandem. Dane te zebrane zostały tylko z dnia 23.01.2017 – nie jest to średnia z każdego miesiąca 2016 roku. Jest to nowa funkcjonalność narzędzia SEMSTORM w fazie BETA.
kultura i rozrywka

ZDROWIE

LINK DO RAPORTU

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,