Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

LEMON SKY JWT z kampanią 360 promującą nowy zasięg Orange

Ruszyła kampania promująca nowy zasięg Orange przygotowana przez Lemon Sky JWT.

Agencja Lemon Sky JWT przygotowała koncepcję promocji nowego zasięgu dostępnego dla klientów sieci Orange. W ramach kampanii agencja odpowiada za strategię działań we wszystkich kanałach, przygotowanie kreacji display wykorzystanych w kanałach online, a także materiałów outdoor.

Koncepcja kreatywna wykorzystuje bardzo popularny wśród użytkowników smatfonów trend selfie. Na przygotowanej na potrzeby kampanii stronie użytkownicy mogą dodawać swoje selfie wykonane w różnych zakątkach Polski. Zdjęcia opatrzone najciekawszymi komentarzami codziennie będą nagradzane przez Jury. Dzięki zastosowniu mechanizmów społecznościowych, zdjęcia można dodawać również z poziomu galerii Facebooka, a za pomocą hashtagu #nowyzasieg – poprzez Instagram. Przesłane przez osoby biorące udział w konkursie zdjęcia, stworzą interaktywną mapę nowego zasięgu Orange.

Zabawa potrwa do 15 lipca br., a jej zakończenie zostanie uwieńczone specjalnym spotem emitowanym w TV oraz w internecie. W spocie pojawią się wybrane zdjęcia nadesłane do konkursu.

Działania będą również prowadzone w kanałach social media należących do Orange. Kampanię wspiera przeznaczony do TV i internetu spot, w którym Martyna Wojciechowska zachęca do udziału w konkursie.

Lemon Sky JWT współpracuje z Orange od 2009 roku.

Źródło: mat. pras.