Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

LiquidThread dla Crunchips

Nie od dziś wiadomo, że „jest Crunchips, jest impreza”. Teraz dzięki nowej aktywacji, Crunchips jest jeszcze bliżej imprezowiczów. Marka dostarcza chipsy na imprezy specjalnym busem, a ekipa Crunchips dba o ich rozkręcenie i dobrą zabawę gości organizując różnorodne gry i zabawy.

Wykorzystując narzędzia monitoringu Brand24, Crunchips przygotował niestandardową aktywację łączącą światy online i offline. Wyszukuje po hasztagach posty z informacjami o tym, gdzie właśnie odbywają się imprezy i dostarcza paczki pełne chipsów zaskakując imprezowiczów.

Co tydzień na swoim fanpage’u Crunchips informuje też w jakie okolice w weekend wyruszy crunchipsowy bus. Można go przywołać pisząc do Crunchipsa na Facebooku lub wrzucając na Instagram zdjęcia z imprezy z hasztagami: #jestcrunchipsjestimpreza oraz nazwą miasta, np.: #katowice.

Akcja realizowana jest w ramach kampanii #coekipatoimpreza i potrwa do końca sierpnia. Jej pomysłodawcami są Crunchips i agencja LiquidThread, która odpowiada za strategię komunikacji, kreacje i realizację kampanii digital oraz obsługę kanałów social media marki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *