Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Łomża z nową platformą komunikacyjną od MullenLowe Warsaw

Marka regionalnego piwa Łomża (Browar Van Pur), rozpoczęła kampanię reklamową w ramach nowej platformy  komunikacyjnej „Kto powiedział, że”. Autorem koncepcji jest wybrana w przetargu agencja MullenLowe Warsaw.

Pierwszą odsłoną nowej komunikacji jest kampania bezalkoholowego wariantu piwa Łomża pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?”. Łomża rzuca w niej wyzwanie utartym schematom i inspiruje do tego, żeby podążać swoją drogą.

Kampania rozpoczęła się 12 maja i prowadzona jest w telewizji, kinach oraz internecie.

czytaj:   Snapchat vs Instagram Stories

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

MULLENLOWE GROUP

MullenLowe Group, będąca częścią Grupy Interpublic, to ukierunkowana na kreatywność zintegrowana sieć komunikacji marketingowej z ogromnym doświadczeniem biznesowym i gotowością do podejmowania wyzwań. To globalny butik kreatywny, który czerpie inspirację z lokalnych kultur, mając równocześnie światowy zasięg. Dzięki pakietowemu modelowi organizacyjnemu, Grupa specjalizuje się w: rozwiązaniach komunikacji marketingowej za pośrednictwem MullenLowe, zintegrowanym digital marketingu dzięki MullenLowe Profero, zakupie i planowaniu mediów poprzez MullenLowe Mediahub oraz  marketingu aktywacyjnym i konsumenckim za pośrednictwem MullenLowe Open. Grupa niezmiennie znajduje się w gronie najczęściej nagradzanych i najbardziej efektywnych Grup sieciowych na świecie.

czytaj:   Krystyna Czubówna w reklamie Microsoft

 

GRUPA INTERPUBLIC

Grupa Interpublic jest jedną z wiodących światowych organizacji zrzeszających agencje reklamowe i firmy świadczące usługi marketingowe. Do głównych marek globalnych zaliczają się BPN, Craft, FCB (Foote, Cone & Belding), FutureBrand, Golin, Huge, Initiative, Jack Morton Worldwide, MAGNA GLOBAL, McCann, Momentum, MRM//McCann, Mullen Lowe Group, Octagon, R/GA, UM and Weber Shandwick. Wiodące marki o zasięgu krajowym to Avrett Free Ginsberg, Carmichael Lynch, Deutsch, Hill Holliday, ID Media i The Martin Agency. Więcej informacji na stronie www.interpublic.com.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *