Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Maciek Sawicki (Foszer Sawicki) z najlepszą prelekcją na #SMConvent

Tegoroczny Social Media Convent przepełniony był prelekcjami, w czasie których przekazywano wiedzę na temat praktycznie każdego aspektu social media. Dopisali także interesujący prelegenci – mogliśmy posłuchać zarówno ekspertów jak Monika Czaplicka, jak i obejrzeć występy znanych osobistości (Robert Biedroń), czy gości zza granicy (Ian Anderson Gray, Hermione Way).

Dwudniowy program był na tyle różnorodny, że każdy był w stanie znaleźć w nim coś dla siebie.
W czasie konwentu odbyło się także głosowanie na najlepszą prelekcję jaką publiczność miała okazję usłyszeć i zobaczyć w czasie konferencji.

Zwyciężył debiutant – Maciek Sawicki z warszawskiego domu produkcyjnego Foszer Sawicki. Jego prelekcja o tym w jaki sposób produkować materiały wideo przeznaczone dla Social Media spotkała się z dużym zainteresowaniem, oraz została nagrodzona najwyższą notą spośród wszystkich prelegentów. Co ciekawe Maciek po raz pierwszy występował w czasie Social Media Convent, jednak profesjonalizm i co najważniejsze – merytoryka jaka towarzyszyła jego prelekcji porwała słuchaczy, czego dowody można znaleźć chociażby na tweeterze.

Prezentacja pod tytułem „Jak produkować, żeby nie zwariować” dotyczy dobrych praktyk jeśli chodzi o produkcję wideo, nie tylko na potrzeby social media.

Maciek tłumaczy dlaczego warto inwestować w formaty video:

  • wolimy obejrzeć klip, niż czytać newsa
  • YT ma ponad miliard użytkowników
  • formaty video mają większy zasięg w social media
  • kreacje, które zapamiętujemy to właśnie video (o tym mówi nasz artykuł Science of Attention)

Prezentacja w całości:

Jesteśmy patronem medialnym imprezy, dlatego też udostępniamy zapis wideo zwycięskiej prelekcji wszystkim, którzy nie mogli być na evencie w Gdańsku, a jednocześnie chcieliby dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy na tematy poruszane w czasie prelekcji Maćka “Social Video – jak produkować, żeby nie zwariować.”

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *