W ramach nowej kampanii agencja zrealizowała sesję zdjęciową z udziałem Magdaleny Cieleckiej i zaprojektowała kreacje internetowe.
Jazdy próbne to kluczowy element procesu zakupowego − bez nich decyzja o nabyciu auta zapada niezwykle rzadko. Poprzez zaangażowanie popularnej aktorki i hasło związane z jej zawodem „Za każdą dobrą rolą stoją długie godziny prób” agencja zachęca do odbycia jazdy próbnej Peugeot oraz przypomina konsumentom o tym, jak wiele wnosi do ich życia próbowanie nowych rzeczy czy występowanie w nowych rolach.
Przekaz kampanii jest kierowany do konsumentów na dwóch poziomach: emocjonalnym, gdyż poprzez współpracę ze znaną aktorką widzimy, jak wiele można zyskać dzięki próbom, oraz racjonalnym, ponieważ klienci, którzy kupią auto w ciągu trzech miesięcy od jazdy testowej otrzymają dodatkowo umowę serwisową.
W czerwcu są planowane kolejne kreacje z udziałem Magdaleny Cieleckiej.