w

Making of kampanii Wizualizer 2.0 Dekoral

Making of kampanii wizualizer 2. 0 dekoral

30 sierpnia pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawiła się instalacja OOH wykorzystująca niestandardowe, kreatywne nośniki. Kampanię zrealizowała agencja Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral, w celu promocji narzędzia do samodzielnego doboru kolorów wnętrz – Wizualizer 2.0 Dekoral.

Instalacja składała się z częściowo zakolorowanych szyb z obrysem Pałacu Kultury i Nauki
w Warszawie, zainstalowanych w specjalnych ramach. Przy spojrzeniu pod odpowiednim kątem przechodzień mógł zobaczyć PKiN w pięciu kolorach, pochodzących z palety Dekoral Fashion. Przygotowania do kampanii trwały ponad 2 tygodnie. Instalacja w pełni gotowa do oglądania była równo o godzinie 9:00 w sobotę, 30 sierpnia. Przechodniom, którzy podchodzili do instalacji towarzyszył promotor, który przy pomocy tabletu pokazywał na żywo jak działa aplikacja Wizualizer 2.0 Dekoral.

Kampania obejmowała: wspomniane niestandardowe nośniki OOH, oraz kampanie w digitalu obejmującą: SEM, display, emisję na Facebook, reklamę mobile oraz remarketing. Za jej realizację odpowiedzialny był Maciej Mazur – Project Manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (Managing Director) i Łukasza Ludkowskiego (Senior Creative Manager). Po stronie Klienta projekt nadzorował Wojciech Kapelusz, Online Marketing Manager, PPG Deco Polska sp. z o.o. O kampanii wspomniało ponad 70 mediów.

Dekoral_admonkey2

Dekoral_admonkey3

Dekoral_admonkey4

Dekoral_admonkey5

Dekoral_admonkey

It’s payback time - stand up to cancer

It’s Payback Time – Stand Up To Cancer