Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Making of: launch marki Dakea w Polsce

Dom produkcyjny f25 we współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt przygotował materiały video do launchu marki Dakea. Powstałe filmy są skierowane na sześć europejskich rynków: polski, angielski, czeski, słowacki, węgierski i rumuński.

Filmy są skierowane do dekarzy i prezentują techniki sprzedaży oparte na regułach Cialdiniego. Gotowe materiały łączą zdjęcia filmowe i efekty postprodukcyjne. Reżyserem został wybrany Tomasz Matuszczak. Cały projekt został zrealizowany w ciągu zaledwiedwóch dni  zdjęciowych.

Zobacz więcej: 180heartbeats – launch marki Dakea>>

Filmy są częścią kampanii launchu marki na polskim rynku. Agencja w ramach współpracy przygotuje także identyfikację wizualną, stronę internetową, standy POS, bloga, fanpage na Facebooku i prezentację na iPada.

źródło: f25 – Interactive Production House

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,