Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mapping GoldenSubmarine w kampanii Specjal

Drugi raz z rzędu, podczas Bella Skyway Festival w Toruniu,  można było obejrzeć mapping w ramach kampanii „Legenda Północy”. Tym razem – poświęcony postaci Mikołaja Kopernika.

Bella Skyway Festival to coroczne święto pokazów świetlnych, instalacji, a także mappingu, od dekady organizowane w Toruniu. Mapping „Legenda Północy” to część kampanii piwa Specjal, przygotowanej i realizowanej – podobnie jak rok temu – przez agencję GoldenSubmarine. W 2017 roku można było obejrzeć legendę o smoku, który miał nawiedzić przed wiekami Toruń. Tym razem postawiono na historyczną postać, mocno z miastem związaną – Mikołajem Kopernikiem (tytuł mappingu to „Legenda Północy o Mistrzu Koperniku z Torunia”).

czytaj:   GoldenSubmarine rozbudowuje dział strategii

Premiera miała miejsce we wtorek, 21 sierpnia o g. 20:30. Mapping można było podziwiać do północy – podobnie jak w kolejne wieczory, aż do niedzieli, 26 sierpnia.

Kampania kierowana jest do dorosłych odbiorców, dla których „Legenda Północy” może stać się impulsem do poszukiwań własnych lokalnych korzeni, poznawania historii miejsc, z których pochodzą i gdzie żyją oraz pogłębienia poczucia dumy z Północy i marki Specjal, która jest jej regionalnym ambasadorem.

czytaj:   Nowa ŠKODA Octavia rozłożona na AMAZING PARTS

Nowa odsłona „Legendy Północy” zaproponowana przez piwo marki Specjal to unikalne połączenie historii zapisanych w formie komiksów, a także animacji – w tym wspomnianego mappingu.

Kreację Legend Północy stworzyła agencja GoldenSubmarine, która odpowiada również za działania online. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki prowadzi agencja ROOTS, a za działania eventowe odpowiada agencja TopArt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *