Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Marketingowa dżungla informacji, czyli konferencja Łódź Jungle Web 2017

Łódź Jungle Web, największa organizowana przez studentów konferencja związana z tematyką marketingu internetowego, nowymi technologiami i innowacjami biznesowymi, odbędzie się po raz 6 już 6 i 7 kwietnia. Jak co roku w zieloną dżunglę zamieni się Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, na którym odbywa się wydarzenie. Tegorocznym motywem przewodnim spotkania będzie video marketing.

Szybko rozwijające się media społecznościowe, marketing, technologie i innowacje przypominają tropikalny las, w którym łatwo się zagubić. Z tego powodu powstają takie wydarzenia jak Łódź Jungle Web, podczas których najlepsi specjaliści z branży interaktywnej występują w roli przewodników, udzielają rad i wskazówek, jak się sprawnie po tej dżungli poruszać, wydobywając z niej jednocześnie jak najwięcej korzyści. Podczas 6. edycji konferencji opowiedzą o jednym z głośnych w ostatnim czasie trendów, jakim jest video marketing.

jungleweb1

Na kompasie trendów – video marketing

W ciągu kilku ostatnich lat zainteresowanie tą formą przekazu marketingowego zauważalnie wzrosło. Ma to swoje podstawy w biologii człowieka, który dużo łatwiej zapamiętuje obraz ruchomy połączony z dźwiękiem niż słowo pisane. Twórcy nagrań mogą również intensywniej oddziaływać na emocje widza. A w czasach nadmiaru docierających do nas informacji, tylko pobudzając emocje odbiorcy jesteśmy w stanie sprawić, by nasz przekaz został zapamiętany. Widzimy to po coraz częstszym zastosowaniu video w kampaniach marketingowych największych marek, czy szybkim rozwoju videoblogów – mówi koordynator tegorocznej edycji konferencji, Maciej Janik.

jungleweb2

Video marketing to jednak nie jedyny temat, jaki zostanie poruszony w trakcie wydarzenia. O nowych trendach w sieci dyskutować będą Michał Sadowski z Brand24, Maciej Budzich i Marcin Maj. Pojawią się również tematy dotyczące budowania strategii, designu czy content marketingu.

jungleweb3

W piątek na scenie zagoszczą natomiast influencerzy. Katarzyna Kędzierska z bloga Simplicite przedstawi swoją perspektywę współpracy z markami, a Łukasz Głombicki, Head of Communication Life Tube opowie, jak wygląda tworzenie kompleksowych kampanii video, budowanie zasięgu i management największych gwiazd YouTube. Konferencję zamknie panel dyskusyjny dotyczący hejtu w sieci.

W internetowej dżungli już po raz szósty
Łódź Jungle Web od 6 lat przyciąga liczne grono studentów, przedsiębiorców i twórców internetowych, pragnących poszerzać swoją wiedzę o najświeższych trendach w sieci i biznesie. W poprzedniej edycji wydarzenia wzięło udział 600 uczestników, przeprowadzono 22 prelekcje oraz 8 certyfikowanych warsztatów.

Niewątpliwie i ta edycja będzie pełna atrakcji. Na dwa dni Wydział Zarządzania stanie się najbardziej zielonym i tropikalnym miejscem w Łodzi, goszczącym znane osobowości polskiego Internetu i biznesu. Zapraszamy już 6 i 7 kwietnia. Szczegółowy plan wystąpień już wkrótce na oficjalnej stronie wydarzenia: www.jungleweb.pl oraz na www.facebook.com/LodzJungleWeb/, a już teraz można dokonywać darmowej rejestracji. Zapraszamy!

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,