Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Marketingowy bookcrossing z Admonkey

Nie mam czasu na czytanie, po pracy wolę inne rozrywki, a poza tym książki są drogie – koniec z wymówkami! Żeby czytać, nie trzeba wydawać ani złotówki (i nie mówimy o bibliotece z gryzoniem). Wszystko dzięki bookcrossingowi, czyli przekazywaniu dalej książek już przeczytanych, po które inni mogą sięgać za darmo.

Admonkey lubi i wspiera nie tylko czytanie, ale też ideę bookcrossingu, dlatego postanowiliśmy podzielić się z Wami naszymi książkowymi zasobami z dziedziny marketingu i reklamy, które znalazły się w redakcyjnej biblioteczce.

„Stacjonarny” bookcrossing zakłada umieszczanie książek w różnych łatwo dostępnych punktach, z których łatwo je zabrać, ale jako że jesteśmy redakcją internetową, nasze książki znajdziecie w różnych działach serwisu Admonkey.

Raz w tygodniu na stronie umieścimy zdjęcie jednej książki, która trafi w ręce znalazcy z najlepszym refleksem. O pojawieniu się każdej z nich na stronie będziemy informować na Facebooku, a dostanie ją osoba, która jako pierwsza doda w komentarzach do posta link do strony, na której znajduje się dany tytuł.

Chętnych poszerzenia wiedzy na temat „branżuni” serdecznie zachęcamy do poszukiwań – pierwsza książka pojawi się niebawem!