Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu Wirtualny Sztetl

Ruszyła międzynarodowa kampania zachęcająca do odwiedzania Wirtualnego Sztetla – portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Działania prowadzone są w Internecie, a za ich realizację odpowiada Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext).

Celem kampanii jest promocja nowej odsłony portalu Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN – Wirtualny Sztetl. Jest to unikatowy projekt na światową skalę. Misją portalu jest przywracanie i pielęgnowanie pamięci o historii Żydów Polskich. Strona jest źródłem wiedzy historycznej na temat dziedzictwa żydowskiego, głęboko zakorzenionego w naszej historii i kulturze. Wirtualny Sztetl należy do największych polskich portali historiograficznych.

Mastermind Media (grupa AdNext) odpowiada za kompleksowe działania promujące Wirtualny Sztetl w Internecie z wykorzystaniem kampanii banerowych w sieci reklamowej Google oraz tekstowych w oknie wyszukiwarki Google. Na banerach prezentowane jest zdjęcie bimy – centralnego miejsca w synagodze.

Akcja skierowana jest przede wszystkim do osób interesujących się dziejami społeczności żydowskiej w Polsce oraz historią II wojny światowej i Zagłady. Prowadzona jest zasadniczo w języku polskim i angielskim, a objęte są nią kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanada i Izrael.

Cieszy nas to, że możemy promować tak wyjątkowy projekt, jakim jest Wirtualny Sztetl. Prowadzone przez nas działania mają wpłynąć na wzrost zainteresowania portalem i zwiększenie liczby jego użytkowników – mówi Maciej Janiak, Mastermind Media (grupa AdNext).

Kampania została zaplanowana na ostatni kwartał 2017 r.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *