Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Metz, Waglewski i Urbaniak wybiorą zwycięzców konkursu Skoda Auto Muzyka

Już 3 grudnia poznamy 10 laureatów plebiscytu Skody na najlepszą muzykę do słuchania podczas jazdy samochodem. Po I etapie konkursu wyłoniono 100 finalistów, których utwory oceni profesjonalne jury. Realizację konkursu powierzono agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

Do I etapu konkursu zgłosiły się zespoły z całej Polski, prezentujące różnorodny styl muzyczny. Na propozycje piosenek mogli głosować Internauci za pośrednictwem serwisu:www.skodaautomuzyka.pl. Co tydzień wybierane były 3 „Zespoły Tygodnia”, z którymi przeprowadzano wywiady i umieszczano je na blogu konkursowym.

czytaj:   QuickRage: naprawdę szybki pakiet

Obecnie trwa II etap konkursu, w którym sto najciekawszych według Internautów utworów ocenia jury: Piotr Metz, Andrzej Smolik, Piotr Stelmach, Agnieszka Szydłowska, Michał Urbaniak i Wojciech Waglewski. Wszystkim zaproszonym jurorom przekazano iPady ze specjalną aplikacją do głosowania, a także samochody, którymi będą jeździć i słuchać piosenek wybranych finalistów.
Na stronie www.skodaautomuzyka.pl można śledzić na bieżąco rankingi jurorów oraz czytać ich wpisy na specjalnie przygotowanym blogu (http://www.wieszcodobre.pl/skodaautomuzyka/blog).

Etap oceniania utworów przez jury potrwa łącznie 4 tygodnie. Nagrodą główną dla 10 wyróżnionych zespołów będzie koncert w Studiu im. Agnieszki Osieckiej radiowej Trójki. Dla jednego wykonawcy ze zwycięskiej dziesiątki, który otrzyma nagrodę publiczności przyznaną przez Internautów, zrealizujemy profesjonalny teledysk.
Dla Internautów przewidziano również możliwość umieszczania zapowiedzi piosenek, przy czym najlepsza z nich zostanie nagrodzona biletami na dowolnie wybrany koncert w Europie. Konkurs dla Internautów trwa do końca listopada.

czytaj:   Najbardziej rozpoznawalne serwisu e-handlu

Konkurs ŠKODA Auto Muzyka jest projektem realizowanym w ramach programu rekomendacji ŠKODA. Wiesz co dobre! Współtwórcami konceptu kreatywnego są  GoldenSubmarine, Change Integrated i MediaCom. Za kompleksową realizację konkursu odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa w radiu  i internecie – za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za zaangażowanie i współpracę z celebrytami dedykowany dział odpowiadający za projekty niestandardowe Mediacom ESP. Agencja Kalicińscy.com prowadzi komunikację konkursu na profilu ŠKODA na Facebooku.


Źródło: www.goldensubmarine.com