Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mind Progress Group wzmacnia swój zespół

Z początkiem kwietnia do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dołączyło czterech nowych pracowników – specjalista z zakresu obsługi klienta, new business managerowie i PR Manager.

Jarosław Kołodziejczak będzie pełnił obowiązki account managera, odpowiedzialnego za obsługę nowych klientów agencji oraz koordynację prac pozostałych działów firmy.
Kołodziejczak przez ponad 4 lata był dyrektorem marketingu portalu dlaStudenta.pl.
Wcześniej pracował jako specjalista ds. marketingu w POL-MOTORS, a w latach 2002-2008
pełnił funkcję marketing managera w sieci szkół językowych Profi-Lingua.

Wzmocnienia nastąpiły również w dziale New Business, do którego dołączyli nowi
managerowie. Tomasz Kasperski i Kamil Świętochowski będą odpowiedzialni za
zdobywanie nowych klientów oraz obsługę przetargów – głównie z branży retail i FMCG.

czytaj:   Serce i Rozum ściągają cały internet bez limitu

Kasperski karierę zawodową rozpoczął od funkcji specjalisty ds. marketingu w Elektrotim S.A. Następnie przez 7 lat pracował w dziale sprzedaży regionalnej portalu Onet.pl, zajmując się doradztwem z zakresu reklamy internetowej dla klientów z branży retail. Z kolei Świętochowski dotychczas zawodowo związany był z agencją marketingową Qantum, w której pracował jako manager działu sprzedaży. W swojej karierze budował relacje z takimi firmami jak: Iglotex, CEDC, Graal, Kruk S.A., Link4. Wcześniej, w latach 2008-2009 odpowiadał za prace działu marketingu i sprzedaży w kancelarii windykacyjno-prawnej Collecta S.A.

– Chęć stałego pozyskiwania nowych projektów w połączeniu z rosnącą liczbą Klientów, wymaga od nas zapewnienia odpowiedniej jakości obsługi i zmian personalnych. W efekcie witamy dziś 4 nowych pracowników, którzy od kwietnia dołączyli do ponad 30-osobowego zespołu naszej agencji – mówi Marcin Budzyński, Business Development Director w Mind Progress Group.

czytaj:   Tylko połowa polskich firm ze strategią. Raport: Strategie marketingowe 2014

Do działu PR firmy dołączył Andrzej Gruszka, który przez ponad 4 lata zajmował stanowisko specjalisty ds. public relations we wrocławskiej agencji Publicon. W zakresie kreowania wizerunku doradzał markom z branż: budowlanej, motoryzacyjnej, deweloperskiej, w tym m.in ISOVER, Hufgard Optolith, DOM.developer, Czarna Góra Apartamenty czy K2.

Projektowo prowadził działania informacyjne i promujące dla Urzędu Marszałkowskiego
Województwa Łódzkiego, Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ i Politechniki Wrocławskiej.
Pełnił także funkcję redaktora naczelnego TurnOn Magazine, wydawnictwa firmowego
traktującego o szeroko rozumianej komunikacji. Nowy PR Manager będzie wspierać bieżące
projekty agencji i odpowiadać za realizację projektu wewnętrznego agencji jakim jest cykl konferencji i projektów edukacyjnych Marketing Progress.

czytaj:   Technologie lubią eventy – Marketing Progress we Wrocławiu

Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce
południowo-zachodniej. W jej skład wchodzi ponad 30 ekspertów i specjalistów, którzy we Wrocławiu planują, realizują i ewaluują projekty i działania z obszarów strategii
marketingowej social media, public relations, event marketingu, advertisingu, kreacji, IT, dla klientów i marek z różnorodnych obszarów – od organizacji pozarządowych i instytucji publicznych przez branżę HoReCa, retail po nowoczesne technologie.

Źródło: mat. pras.