Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mint Media wzmacnia dział strategii i kreacji

Fundamentem każdej firmy są ludzie. Podążając za tą maksymą Mint Media wzmacnia swój zespół – stanowisko Senior Account Manager objęła Weronika Kulik, a funkcję Head of Creative powierzono Wojciechowi Albińskiemu.

Wojciech Albiński i Weronika Kulik
źródło: Mint Media

Wzmacniamy nasz dział strategii i kreacji, to przede wszystkim. Jednak zatrudnienie Weroniki i Wojtka pozwoli nam nie tylko na tworzenie lepszych jakościowo projektów, ale także na przygotowywanie bardziej spójnych koncepcji i rozwiązań dla naszych klientów – mówi Jarosław Bielecki, Managing Director Mint Media. Zaangażowanie Weroniki Kulik i Wojciecha Albińskiego jest związane z rozwojem firmy, która pozyskała wielu nowych klientów i projektów. Ma również pomóc w dalszej ekspansji rynkowej Mint Media.

Weronika Kulik wzmocni dział strategii. Jej podstawowym zadaniem będzie tworzenie strategii komunikacji klientów w mediach społecznościowych. Posiada duże doświadczenie w tej dziedzinie – przez ostatnich kilka lat zdobyła je współpracując z wieloma znanymi markami z branż FMCG i beauty. Oprócz wiedzy i umiejętności w dziedzinie budowania strategii Weronika ma również znakomite podejście do klientów i będzie odpowiedzialna również za kontakty z nimi.

czytaj:   Wakacyjny outdoor w stylu FRUGO

Wojciech Albiński to doświadczony copywriter. Jego zdolności kreatywne oraz lekkie pióro doceniły już składy jurorskie konkursów branżowych – Effie i Cannes Lion. Wojciech będzie odpowiadał za dział kreacji, w którym – pod jego wodzą – produkty będą bardziej dopasowane do potrzeb klientów, a ich jakość będzie znacznie wyższa.

Zarówno Weronika Kulik, jak i Wojciech Albiński będą pełnić funkcje wspierające różne działy firmy, a także projekty na różnym etapie ich powstawania. – Firma w dzisiejszej, szybko zmieniającej się rzeczywistości social media nie może być statyczna. Potrzeba nam dużo elastyczności w działaniu, a to oznacza, że nasz zespół musi być wszechstronny. Te dwie nowe osoby gwarantują rozwój właśnie w tym kierunku – dodaje Bielecki.

czytaj:   Adam Piwek w Neon Shake

Weronika Kulik, nowa Senior Account Manager w Mint Media, dotychczas pracowała w agencji Ostryga, należącej do Grupy OS3, gdzie pełniła ostatnio funkcję Senior Account Executive. Była odpowiedzialna za przygotowywanie oraz wdrażanie strategii komunikacji marek z sektora FMCG, beauty i bankowego w serwisach społecznościowych. W Mint Media będzie odpowiadać za budowanie strategii komunikacji w social mediach, a także za kontakt z klientami.

czytaj:   Naga reklama T-Mobile narusza dobre obyczaje

Wojciech Albiński obejmie w spółce stanowisko Head of Creative. Albiński pracował wcześniej w agencjach Heureka, JWT, Ogilvy jako senior copywriter, gdzie współtworzył kampanie dla m. innymi GE Money Bank, Orange, Prince Polo, Ikea, Dove i wielu innych, w tym nagrodzoną srebrnym Effie kampanię dla Sprite i srebrnym Cannes Lion kampanię dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa. W Mint Media Albiński będzie odpowiadał za produkt kreatywny.

źródło: Mint Media