Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Młode Łaciate pełne energii – nowa kampania Mlekpolu

Ulubionym zajęciem każdego Juniora jest… brykanie. Dlatego Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” w Grajewie zdecydowała się dostarczyć najmłodszym odpowiednią dawkę energii w formie mleka Łaciate Junior 3,8%.

Mleko Łaciate Junior 3,8% trafiło właśnie do sklepów, a agencja Publicis przygotowała kampanię realizowaną od dziś w stacjach telewizyjnych i Internecie. Działania komunikacyjne są prowadzone pod hasłem „Pełne Mleko Energii”.

„Naszym zamiarem jest zbudowanie wizerunku mleka Łaciate Junior jako produktu pochodzącego prosto z natury i bogatego w ważne dla dzieci naturalne składniki odżywcze. Kreacja jest utrzymana w ciepłym tonie, wzmacniającym poczucie bliskości i budującym pozytywne emocje wobec marki. Dlatego pokazujemy relacje miedzy rozbrykanym cielakiem i jego mamą” – powiedziała Joanna Bednarkiewicz, Creative Groupe Head agencji Publicis.

Spot z rozbrykanym Juniorem obejrzą widzowie kanałów należących do stacji: TVN, TVP, Polsat oraz sieci AtMedia. W przypadku Internetu kreacje ukażą się w portalach: TVNplayer.pl, Ipla, AtMedia Online, Glossy Media, Nk.pl.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Joanna Bednarkiewicz (Creative Groupe Head), Dagmara Witek-Kuśmider (Senior Art Director), Marek Preiss (Senior Copywriter), Anna Kubeł (Account Manager). Stronę Klienta reprezentują: Ewa Gromadzka (Kierownik Działu Marketingu SM „MLEKPOL”) i Lucyna Kulągowska (Dział Marketingu SM „MLEKPOL”), Krzysztof Kazanecki (Tetra Pak). Reżyserię spotu powierzono Marcinowi Filipkowi. Produkcją oraz postprodukcją zajął się Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis rozpoczęła współpracę z MLEKPOL-em w 2012 roku od słynnej kampanii mleka Łaciatego „Joga”. Kilka miesięcy później zaistniała w świadomości konsumentów kampanią jogurtów Milko, którym nadała wieloznaczne nazwy: Morelove, Wishniowe, Trueskawkowe.

źródło: mat. pras.

czytaj:   Nowe osoby w dziale client service Isobar Polska