Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

”Młodzi bogowie” i poważne choroby w nowej kampanii firmy Prudential

Ruszyła kampania reklamowa Prudentiala. Nowe reklamy mają zwrócić uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego na wypadek poważnego zachorowania

Prudential wystartował dzisiaj z nową kampanią reklamową. Bohaterem jest wciąż „młody bóg”, ale tym razem mowa nie o emeryturach, a o poważnych chorobach i związanych z nimi kosztach.

Kampania adresuje powszechny brak refleksji nad finansowymi skutkami zachorowania i ma zachęcić do pomyślenia
o ubezpieczeniu, które wesprze domowy budżet w razie choroby.

Jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential: Chcemy zwrócić uwagę na to,  że poważne zachorowanie to nie tylko koszty związane z leczeniem, ale także szereg innych wydatków, które mogą w krótkim czasie zrujnować domowy budżet i pozbawić nas oszczędności.”

„Młody bóg jest bezcennym kapitałem marki Prudential. Chcemy, żeby ta idea rozwijała się w czasie, zachowując wciąż świeżość, oryginalność i potencjał angażowania widza. Mamy ambicję, żeby widz nie tylko rozpoznawał z naszych spotów znajomą stylistykę filmów o młodym bogu, nie tylko był ciekaw jego nowych perypetii, ale też rozpoznał w nim siebie.” – powiedziała Agnieszka Mazurek,  group account director w agencji Publicis Worldwide Polska, która przygotowała kreację kampanii.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Starcom. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajęło się studio produkcyjne OTO Film. Koncept reklamowy „młodzi bogowie” nagradzany był  w konkursach branżowych (Złote Effie, Golden Arrow), a użyte w kampaniach sformułowania językowe weszły nie tylko do mowy potocznej, ale i debaty publicznej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *