Artykuły

Random entry RSS

  • Home.pl od kuchni – kulinarne dokonania pracowników home.pl

    Przepisy na burgera awokado, koktajl upiększający, risotto ze szparagami i zielonym groszkiem, miodową sałatkę z kurczakiem oraz wiele innych potraw i napojów znalazły się w książce kucharskiej wydanej przez firmę home.pl. Ich autorami są pracownicy firmy. Książka kucharska nazywa się „home made”. Znalazło się w niej ponad 30 przepisów, podzielonych na cztery działy. Wszystkie propozycje […]

    Czytaj więcej

  • Dziadek do orzechów z kampanią antysmogową

    Kraków stał się polską stolicą smogu. Miasto królów dusi się w kłębach szarego dymu. Nowa kampania społeczna SMOG [ERROR] przygotowana przez agencję Dziadek do orzechów zwraca uwagę mieszkańców na problem, z którym od lat boryka się miasto. – Nie chcemy, by szara rzeczywistość była naszą codziennością. Mieszkamy tutaj, jesteśmy stąd i kochamy nasze miasto. Nie […]

    Czytaj więcej

  • Jak zrobić choinkę z makaronu, czyli przedświąteczne trendy w Google

    W 2017 r. Polacy zamierzają przeznaczyć na Święta średnio po 882 zł, czyli o 2% więcej niż faktycznie wydali rok temu. Najwięcej, bo aż 451 zł, planujemy wydać na prezenty, 342 zł na artykuły spożywcze, a 89 zł na spotkania towarzyskie. Prezenty online w sklepach internetowych zamierza kupować już prawie połowa Polaków. Praktycznych wskazówek o tym, jak […]

    Czytaj więcej

  • Studenci z Wrocławia zwyciężają w konkursie Performante i mytaxi

    Znane są już wyniki konkursu JustBrief zorganizowanego przez agencję Performante, przy współpracy z mytaxi, kierowanego do początkujących marketingowców. Pierwsze miejsce oraz nagrodę 10 tys. zł za najlepszą digitalową kampanię dla usługi mytaxi match otrzymała drużyna z Wrocławia. Konkurs miał na celu wprowadzenie uczestników do branży kreatywnej, która jest postrzegana przez młode osoby jako hermetyczna. Według […]

    Czytaj więcej

  • Marka BYTOM z nową kampanią od artystów z SHOOTME

    Oto najnowszy film „Ultra Black”, przedstawiający wyjątkową, inspirowaną sztuką współczesną, kolekcję marki Bytom. Marka Bytom po raz kolejny zaskakuje świeżym pomysłem. Tym razem koncept kolekcji łączy świat współczesnego krawiectwa męskiego z polskim malarstwem. Tak powstała kolekcja „Ultra Black”, inspirowana twórczością wyjątkowego artysty, Rafała Bujnowskiego. Wyjątkowo odważne i w zasadzie niespotykane w branży, żeby firma, w […]

    Czytaj więcej

  • akademia duckie deck

    Różnorodność aktywności podczas Akademii Duckie Deck

      Oparte na autorskich scenariuszach, różnorodne tematycznie warsztaty, wypełniona interaktywnymi stanowiskami i obiektami do twórczej zabawy i nauki strefa otwarta oraz pełna klocków, kolejek, puzzli i kredek strefa malucha. Akademia Duckie Deck to aż trzy specjalne strefy przygotowane z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Dwie z nich nie wymagają rejestracji i zapisów i dostępne […]

    Czytaj więcej

  • Kup Coca-Colę za… dialekt

    Choć Szwecję zamieszkuje niecałe dziesięć milionów ludzi, w języku tego kraju da się znaleźć ponad setkę lokalnych dialektów. Niektóre z nich w niewielkim stopniu przypominają współczesny szwedzki i sięgają korzeniami do języka staronordyjskiego. I właśnie to zróżnicowanie akcentów i ich promocja, stały się punktem wyjścia do budowy Dialekt-O-Matu – automatu z napojami, który testuje znajomość […]

    Czytaj więcej

  • Doktor Google wykorzystany w kampanii społecznej

    Na szukanie informacji o chorobach w internecie można patrzyć dwojako. Istnieje grupa osób, które potrafią u siebie zdiagnozować każdą dolegliwość, o której właśnie przeczytają. Jest też grupa osób, które szukają wsparcia, nowych metod leczenia chorób i Google może być nieocenioną pomocą w takich przypadkach. Dzięki badaniom prenatalnym przyszli rodzice mogą dowiedzieć się, czy ich dziecko […]

    Czytaj więcej