Artykuły

Random entry RSS

  • Jak dobrać certyfikat SSL do potrzeb strony www?

    Certyfikat SSL powinna mieć każda strona www, na której dokonuje się płatności lub która obliguje do pozostawienia danych osobowych. Ponieważ istnieją certyfikaty o różnej walidacji, dziś podpowiadamy, który wybrać – DV, OV czy EV, aby zagwarantować witrynie odpowiedni poziom ochrony. Dzięki HTTPS, czyli szyfrowanej wersji protokołu HTTP, chroni się dane internauty przed przechwyceniem, zapobiega ryzyku […]

    Czytaj więcej

  • Sztuczna inteligencja kontra ludzka intuicja w marketingu

    O tym, że niektóre zawody zaczną być wykonywane przez roboty wiemy już od dawna. Wydaje nam się, że dotyczy to pracowników fizycznych, ale jednak okazuje się, że marketerzy też się mają czego bać. Poniżej przedstawiamy świetny przykład, który pokazuje, że sztuczna inteligencja lepiej niż człowiek przeanalizuje kreacje banerowe i wyświetli użytkownikom te, które mają większą […]

    Czytaj więcej

  • Nowa kampania Jordan z UM i Mediabrands Studios

    Producent rozpoczął akcję reklamową, promującą szczoteczki dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios. Marka Jordan (należąca do Orkla Care S.A.) rozpoczęła akcję marketingową szczoteczek Jordan Step by Step dedykowanych dla dzieci w trzech grupach wiekowych: 0-2, 3-5 i 6-9 lat. Platforma komunikacji została oparta na działaniach promocyjnych w stacjach telewizyjnych Nickelodeon i Nick Jr., serwisach społecznościowych  Jordan i […]

    Czytaj więcej

  • Anna Karczmarek

    Anna Karczmarek w LiquidThread

    Do zespołu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek obejmując stanowisko Strategy Plannera. Przez ostatnie 2 lata Anna pracowała w agencji K2 Internet, gdzie zajmowała się tworzeniem strategii w obszarze digitalu. Pracowała m.in. dla takich marek jak Volkswagen, Ikea, Netflix, Desperados, Uniwersytet Warszawski czy Urząd Miasta st. Warszawy. W LiquidThread Anna będzie zajmowała się […]

    Czytaj więcej

  • endorfina events

    Agencja endorfina events dla marki H&M

    W sierpniu agencja endorfina events zrealizowała dwa zagraniczne projekty dla szwedzkiej sieci odzieżowej H&M. W obu przypadkach chodzi o strefy marki działających podczas ważnych festiwali muzycznych. Pierwszy odbył się w rumuńskim Cluj, gdzie na zlecenie tamtejszego oddziału H&M, agencja przygotowała strefę działającą podczas tego wydarzenia muzycznego (3—6 sierpnia). Od rana do wieczora można było skorzystać […]

    Czytaj więcej

  • Już dwie trzecie odsłon w polskim internecie bez Flasha

    Coraz więcej odsłon stron internetowych w polskiej sieci jest wykonywanych z przeglądarek bez Flasha. Od pięciu lat ten odsetek stale rośnie. W ostatnim miesiącu było to już prawie dwie trzecie odsłon. Zgodnie z zapowiedzią Adobe do końca 2020 roku firma zakończy techniczne wsparcie dla Flasha. Z tego powodu Gemius postanowił sprawdzić, jak w ciągu ostatnich […]

    Czytaj więcej

  • OptAd360 zamyka II kwartał 2017 i powiększa grono klientów o aplikacje mobilne

    Wrocławski start-up założony na początku 2016 roku nie zwalnia tempa. Po II kwartale 2017 nadal osiąga zawrotne przychody, które po dwóch kwartałach 2017 r. przekroczyły 6 milionów PLN i były o 207% większe niż w analogicznym okresie 2016 r. Obecnie do grona klientów OptAd360 (m. in. Gremi Media, czy Bonnier Business Polska) dołączają liderzy aplikacji […]

    Czytaj więcej

  • Nawet najdroższy spot będzie porażką, jeśli nie spełni swojej funkcji - Foszer i Sawicki o rynku wideo w Polsce

    Maciej Sawicki i Bartłomiej Foszer wspólnie stworzyli studio produkcyjne, które może pochwalić się ciekawymi i zaangażowanymi produkcjami. Ponieważ produkcja video od jakiegoś czasu staje się coraz bardziej popularna, pojawiają się klienci z mniejszymi budżetami, dzięki social media reklamy w formacie video można promować o wiele łatwiej i taniej. Porozmawialiśmy z nimi o polskiej branży reklamowej, […]

    Czytaj więcej