Artykuły

Random entry RSS

  • Rafał Broniarek w Red8 Advertising

    Do zespołu Red8 Advertising dołączył Rafał Broniarek, który objął stanowisko Senior Strategic Plannera. Broniarek przeszedł do Red8 Advertising z Ogilvy & Mather, gdzie pracował od 2012 roku. Wcześniej sprawował podobną funkcję w agencji 180heartbeats. Doświadczenie zdobywał także m.in. w MRM Worldwide oraz K2 Internet. Realizowane przez niego działania reklamowe zostały nagrodzone złotym, srebrnym i brązowym […]

    Czytaj więcej

  • Kiedy twoja firma potrzebuje ulotki?

    Ulotka to materiał reklamowy dobrze znany każdemu. Na pewno wiele razy byłeś odbiorcą ulotki, a jeśli prowadzisz firmę to zapewne nieraz już zlecałeś jej przygotowanie. Czy masz jednak świadomość do jak wielu celów może ci się przydać ten jeden z najpopularniejszych druków reklamowych? Ulotki znane są ludziom od wieków. Początkowo był to sposób na zakomunikowanie […]

    Czytaj więcej

  • Badania konsumenckie w służbie innowacji

    Konsumenci otwierają drzwi lodówki średnio 66 razy dziennie, przy czym aż 32 razy tylko w celu sprawdzenia zawartości, bez wyjmowania żadnych produktów, co prowadzi do wypływania zimnego powietrza i strat energii. Innowacyjna funkcja w lodówce LG pozwala zobaczyć wnętrze lodówki bez otwierania jej drzwi, wystarczy… zapukać. Firma LG Electronics (LG) udostępniła żartobliwy film prezentujący funkcję […]

    Czytaj więcej

  • Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska w Me & My Friends

    Grupa Me & My Friends wzmacnia zespół Project Managerów. Do agencji interaktywnej dołączyły Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska. Wcześniej przez kilka lat współpracowały ze sobą we wrocławskim oddziale J. Walter Thompson Group Poland. Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska objęły stanowisko Project Managerów w Grupie Me & My Friends. Ich głównym zadaniem jest koordynowanie działań dla […]

    Czytaj więcej

  • Katarzyna Czeżyk

    Katarzyna Czeżyk w Nest Warsaw

    Do zespołu impresariatu Nest Warsaw dołącza Katarzyna Czeżyk. Kasia będzie wspierać jego rozwój, działania komunikacyjne i budowanie relacji z młodymi twórcami. Katarzyna Czeżyk jest tegoroczną laureatką Grand Prix konkursu Papaya Young Directors ( w duecie z Tomaszem Chrapustą ) oraz konkursu scenariuszowego w ramach Film Spring Open 2017 – wydarzenia, którego inicjatorem i animatorem jest operator filmowy […]

    Czytaj więcej

  • 14,8 mln – liczba kontaktów z publikacjami  medialnymi o marce Ben Jerry’s w kontekście tęczy na placu Zbawiciela

    Wartość wzmianek o marce Ben&Jerry’s (Unilever), która w czerwcu wraz ze Stowarzyszeniem „Miłość Nie Wyklucza” oraz Fundacją Wolontariat Równości zorganizowała powrót tęczy na plac Zbawiciela to 1,9 mln zł*.  Liczba kontaktów z tymi publikacjami osiągnęła 14,8 mln**. Do powyższego ekwiwalentu mediowego policzono tylko wzmianki, które zawierały informację o marce, a nie jedynie o tęczy. Oznacza […]

    Czytaj więcej

  • Niekupujący w sieci – kim są i dlaczego nie ufają e-sklepom?

    Z tegorocznego raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że 44 proc. polskich internautów wciąż nie zdecydowało się na zakupy online. Dlaczego wolą kupować w tradycyjnych sklepach i co mogłoby ich skłonić do zmiany zdania? Choć w stosunku do ubiegłego roku odsetek internautów, którzy nie kupują w sieci, zmalał z 46 proc. do […]

    Czytaj więcej

  • Patrycja Ogrodnik

    Pierwsze kuszenie konsumenta

    Współczesnego konsumenta ciężko jest zaskoczyć. Marki jednak każdego dnia podejmują rękawicę i próbuje sprostać wyzwaniu tworząc personalizowane produkty czy sięgając po coraz bardziej kreatywne formy komunikacji. I bądźmy szczerzy – patrząc na kampanie marketingowe pojawiających się na rynku produktów i usług, udaje im się to całkiem dobrze. Rola marketingu znacząco zmieniła się na przestrzeni lat. […]

    Czytaj więcej