Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nagradzaj nielojalnych! Ciekawe case study programu lojalnościowego małej kawiarni

System kart lojalnościowych w kawiarniach został wprowadzony kilka lat temu. Obecnie ta powszechnie znana idea została zmieniona w bardzo ciekawy sposób. Mówiąc dokładniej, została odwrócona – osiem najlepszych, niezależnych kawiarni w Singapurze wprowadziło dla swoich klientów system kart nie-lojalnościowych.

źrodło: psfk.com

Stworzona przez agencję kreatywną Atntics wraz z ośmioma najlepszymi kawiarniami karta nie-lojalnościowa została zaprojektowana, by zachęcić klientów do spróbowania kolejnej kawy w innym miejscu objętym programem, zwiększając w ten sposób obroty we wszystkich współpracujących ze sobą kafejkach.

We wrześniu tego roku klienci singapurskich kawiarni będą mogli otrzymać karty udziału w programie nie-lojalnościowym. Po wypiciu odpowiedniej ilości kaw i zebraniu odpowiedniej ilości pieczątek, w miejscu gdzie otrzymali kartę dostaną zasłużoną, darmową kawę.

Dla pojedynczych kawiarni konkurowanie ze znanymi markami sieciowymi jest bardzo trudne, jednak współpracując ze sobą na podanej zasadzie nawet małe przedsiębiorstwa mogą stawić czoła silniejszej konkurencji.