w

Najpopularniejsze polskie reklamy w kwietniu na YouTube

Youtube ads leaderboard

Pierwsze miejsce kwietniowego zestawienia zajął Huawei z reklamą smartfonów P10. Zaraz po nim na podium znalazł się mBank i mOkazje. Na trzeciej pozycji uplasowała się Kuchnia Lidla z przepisem na domowe żelki, która weszła do rankingu już po raz drugi z rzędu. W zestawieniu znajdziemy także Kubusia zachęcającego młodzież do ruchu i Samsunga z oficjalną prezentacją nowego smartfona Galaxy S8.

 

Warszawa, 15 maja 2017 r. – W kwietniu polscy użytkownicy YouTube najchętniej oglądali reklamę Huawei #Perfect10 in Imperfect World. Technologiczny gigant pokazuje, jak za sprawą coraz lepszych smartfonów stara się udoskonalić nasz bardzo niedoskonały świat.

Na drugim miejscu znalazło się wideo mBank mOkazje: Zwrotka – Siłacz. Główny bohater spotu, młody sportowiec w trakcie treningu na siłowni opowiada widzom o korzyściach, na jakie mogą liczyć klienci mBanku podczas zakupów.

Podium zamyka reklama ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe 🍭 | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla, która była obecna także w marcowym zestawieniu. Dzięki wideo możemy poznać sposób na samodzielne przygotowanie żelek we własnej kuchni.

Czwarte miejsce to marka Kubuś i STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem. W filmie przedstawione są rozgrywki futbolowe pomiędzy YouTuberką, GramPaulą znaną też jako GlamPaula, a mistrzem świata trików piłkarskich Krzysztofem Golonką. P

olscy użytkownicy YouTube interesowali się także premierą nowego smartfona od Samsunga. Zestawienie zamyka reklama Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction, dzięki której poznamy niesamowite możliwości Galaxy S8.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

 

Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Aleksandra_marchocka_peppermint

Aleksandra Marchocka Creative Directorem w Peppermint

Yves rocher

Yves Rocher zaczyna współpracę z Agencją Green Parrot