w

Nikol Sarniak i Alicja Łapka w Up&More

Nikol sarniak i alicja łapka w up&more

Z początkiem października Up &More powiększyła swój zespół o dwóch nowych specjalistów. Do agencji dołączyły: Nikol Sarniak jako Social Media Specialist oraz Alicja Łapka – SEM Specialist.

Nikol sarniak i alicja łapka w up&moreNikol Sarniak – Social Media Specialist, w zespole Up & More będzie odpowiedzialna za planowanie i prowadzenie działań klientów agencji w mediach społecznościowych. Prelegentka i współorganizatorka Social Media Day Poland w 2014 roku. Współtworzyła i realizowała strategię komunikacji dla fundacji „Król i Smok”. Doświadczenie zbierała m.in. pracując w agencjach Publicon, Clear Sense, 24/7 Communication oraz jako freelancerka. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ze specjalizacją Public Relations na Uniwersytecie Wrocławskim. Już na studiach stawiała pierwsze kroki w social mediach, tworząc fanpage „Przybij Piątkę Filipkowi” dzięki któremu zbierała fundusze na pomoc choremu chłopcu.

Nikol sarniak i alicja łapka w up&moreAlicja Łapka – SEM Specialist, w Up & More będzie odpowiadała przede wszystkim za prowadzenie kampanii SEM. Specjalistka w dziedzinie reklamy online na rynki zagraniczne – jej główną domeną są strategie i realizacje kampanii eksportowych. Pracowała m.in. w Agencji Whites jako Specjalista ds. SEM oraz w Zespole Agencyjnym Google AdWords w Arteria S.A. Certyfikowany specjalista Google AdWords. Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania.

W ciągu ostatniego pół roku do naszego zespołu dołączyło kilka osób. Takie wzmocnienie i rozbudowa działów jest związana z dynamicznym rozwojem agencji oraz akwizycją nowych klientów. – komentuje Marzena Kamińska, Managing Partner Up&More.

Więcej od Up&More

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Monika brodka muzeum

Monika Brodka, Marek Kamiński i Marcin Gortat w kampanii Muzeum Narodowego

Robert lewandowski zakłada własną agencją mediową

Robert Lewandowski zakłada własną agencją mediową