Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowa kampania Kto kupi LOT?

Polskie Linie Lotnicze LOT wystartowały z nową kampanią produktową. Nie jest to jednak zwyczajna oferta promocyjna biletów lotniczych. Czym zaskoczył LOT?

Akcja rozpoczęła się 18 listopada br. tajemniczym komunikatem teaserowym „Kto kupi LOT?”. Spekulacje na temat tego, kto rzeczywiście kupi LOT trwają już od dłuższego czasu, nie tylko w naszym kraju. Ma to związek z planami prywatyzacji spółki. Zatem kiedy komunikat o prowokującej treści pojawił się w materiałach promocyjnych, wywołał w naturalny sposób spore zainteresowanie.

Na portalach lotniczych pojawiły się artykuły, a na portalach społecznościowych rozgorzały dyskusje na temat nowego właściciela LOT-u. Dodatkowym elementem budującym wiarygodność komunikatu, było zablokowanie tablicy oficjalnego profilu LOT Polish Airlines na portalu społecznościowym Facebook, który zazwyczaj aktualizowany jest codziennie. Teaser przez 3 dni był emitowany w prasie, radiu oraz Internecie.

Po 3 dniach zapowiadających przełomowe wydarzenie, przyszedł czas na reveal – Kto kupi LOT? Ty! To właśnie Ty możesz kupić LOT! Tak brzmi przekaz, który od dziś możemy zobaczyć i usłyszeć w reklamach w prasie, radiu, Internecie oraz w kinach. LOT wzbudzał ciekawość Polaków nietypowym pytaniem zapowiadającym pełną odsłonę kampanii, po to, by wygenerować duże zainteresowanie akcją i przedstawić jedną z największych tegorocznych promocji przewoźnika. W ramach oferty dostępna jest spora pula biletów – aż 300 tysięcy. Ceny są do 50% niższe i rozpoczynają się już od 119 złotych w obie strony za przeloty europejskie i od 1799 złotych w obie strony za połączenia Dreamlinerem do USA i Kanady i już od 1999 złotych do Pekinu. Promocja obejmuje wszystkie trasy z Polski, potrwa aż 8 dni i umożliwia wyloty aż do 13 kwietnia 2014 roku.

Kolejna oferta zniżkowa, czy dobrze przemyślana akcja promocyjna?

Szczegóły promocji znajdują się na lot.com oraz w aplikacji LOT mobile. Bilety są do kupienia we wszystkich kanałach sprzedaży LOT-u, biurach własnych, Call Centre, biurach podróży, lecz najtaniej można je kupić na stronie lot.com i przez aplikację LOT Mobile, gdzie nie obowiązuje opłata za wystawienie biletu.

Za przygotowanie promocji odpowiada Dział Marketingu LOT we współpracy z agencją DDB. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

źródło: mat. pras.