Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowa kampania wizerunkowa GPW z Adbirds

Giełda Papierów Wartościowych skończyła właśnie 23 lata. Z tej okazji, nawiązując do obchodów 25-lecia Wolnej Polski, rusza nowa kampania wizerunkowa GPW. Jej celem jest promocja inwestowania na giełdzie oraz uświadomienie Polakom, jak duże znaczenie w procesie budowy gospodarki wolnorynkowej ma warszawski parkiet.

Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na rolę jaką GPW odegrała w procesie transformacji ustrojowej w Polsce, oraz zachęcenie do lokowania swoich oszczędności na giełdzie przez osoby, które dotąd się z nią nie zetknęły.

– Giełda pełni istotną funkcję w gospodarce z kilku powodów. To miejsce, do którego przedsiębiorcy przychodzą po kapitał potrzebny ich firmom do rozwoju. To też nowoczesna platforma, dająca tysiącom Inwestorów możliwość korzystnego lokowania swoich pieniędzy. Jedni i drudzy odgrywają równie ważną rolę w budowaniu polskiej przedsiębiorczości. Bo giełda napędza gospodarkę. Bez przerwy, od 23 lat. Dziś GPW jest największą giełdą w Europie Środkowo-Wschodniej. To nasz wspólny sukces. Sukces, którym chcieliśmy się podzielić z inwestorami – obecnymi i przyszłymi. Kreatywna propozycja Adbirds najlepiej oddała to, co chcieliśmy osiągnąć, dlatego zdecydowaliśmy się na realizację tej kampanii właśnie z nimi. – mówi Katarzyna Kozłowska, Dyrektor Biura PR i rzecznik GPW.

Giełda to nie tylko akcje i indeksy. Ekonomia towarzyszy nam na każdym kroku, codziennie podejmujemy decyzje dotyczące naszych oszczędności. Dlatego kampania ma również charakter edukacyjny. Strona www (gpw.pl/inwestuj) przybliża historię GPW, uczy podstaw inwestowania na giełdzie. Imprezy towarzyszące kampanii przekonają Polaków, ze zarabiać na warszawskim parkiecie może każdy.

Zadaniem Adbirds, było stworzenie koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, działań internetowych oraz wydarzeń towarzyszących w Warszawie.

– Chcieliśmy przekazać wartości ważne dla GPW, w najprostszy, wręcz minimalistyczny sposób, a jednocześnie uzyskać impakt. Natomiast główne hasło kampanii – „Dobrych inwestycji w przyszłość”, ma dwa znaczenia. To życzenia dla inwestorów – trafnych inwestycji w przyszłości. To również podkreślenie dwudziestu trzech lat dynamicznego rozwoju rynku kapitałowego w Polsce Wykres, jako symbol zachowania indeksu giełdowego – wskazujący wzrost na przestrzeni czasu, jednocześnie tworzy barwy narodowe. Chcieliśmy, by odebrano ten koncept jako coś pozytywnego, ale i nierozerwalnego z polską gospodarką – mówi Piotr Ciupiński, dyrektor kreatywny Adbirds.

Kampania obejmuje outdoor, prasę, Internet, Social Media, reklamę na autobusach ZTM, ekrany w metrze.

Źródło: mat. pras.