Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowa usługa na rynku – CALL-TO-RESEARCH

Kilka dni temu rozpoczęła swoją działalność firma CALL-TO-RESEARCH przeprowadzająca desk researche na zlecenie swoich klientów. Twórcami i pomysłodawcami usługi są Bartek Załęcki, poprzednio Dyrektor Strategii K2 oraz Piotr Taranek.

Zauważyliśmy wraz z Piotrem, że desk researche to dziedzina czasochłonna, a przez to bardzo odciągająca od podstawowych obowiązków. Zarówno agencje reklamowe, domy Medowie, jak i ich klienci nie mogą sobie pozwolić na to, żeby pracownicy przeznaczali kilka dni z rzędu na przeszukiwanie zasobów internetu. My chcemy wypełnić tę lukę dostarczając wysokiej jakości desk researche na zlecenie. – mówi Załęcki.

czytaj:   "Szukam mamy..." akcja stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Bartek Załęcki w ciągu 6 lat w K2 pracował dla większości klientów agencji, m.in. PZU (w tym projekt PZU Drive), Play, Coca-Cola, PKN Orlen, Carrefour, Flügger. Jako Dyrektor Strategii poza rozwojem planningu, odpowiedzialny był również za inkubowanie nowych usług. Juror EFFIE, jeden z liderów Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SKM SAR.

Piotr Taranek jest researcherem od kilku lat, pracował głównie na rzecz K2, chociaż pierwsze szlify zdobywał jako laureat Grasz o Staż w DDB. W CALL-TO-RESEARCH odpowiedzialny jest za budowę siatki researcherów i wysoką jakość produktu końcowego. Ma na swoim koncie liczne realizacje desk researchy cieszące się wysokim uznaniem wśród zleceniodawców.

czytaj:   Rusza K2 Media

Pomimo krótkiego czasu od rozpoczęcia działania firma realizuje już pierwsze zlecenia dla agencji reklamowych, firmy ubezpieczeniowej oraz konsultanta IT.

 Bartek Załęcki i Piotr Taranek - pomysłodawcy CALL-TO-RESEARCH
 

źródło: mat. pras.