Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowojorski Fashion Week inspiruje eBay

Tygodnie Mody już dawno przestały być wyłącznie przeglądem najświeższych pomysłów projektantów przez duże P. Streetwear inspiruje równie mocno, jak kolekcje z wybiegów, dlatego eBay postanowił wykorzystać ten trend, tworząc Punkt Inspiracji na Nowojorskim Tygodniu Mody.

New York Fashion Week przyciąga tysiące niezależnych projektantów, stylistów, blogerów i miłośników mody. Goście wykorzystują tę okazję nie tylko do śledzenia trendów z wybiegów, ale też prezentowania własnych stylizacji, które często trafiają na czołówki największych modowych serwisów świata. Marketerzy z eBay’a w porę dostrzegli ten trend i postanowili go wykorzystać do promowania własnych produktów. W Punkcie Inspiracji umieszczonym w Lincoln Center, czyli kwaterze głównej NYFW, pracują fotografowie, którzy każdego dnia eventu ruszają w tłum w poszukiwaniu najlepszych przykładów ulicznej mody. Zdjęcia są analizowane pod kątem ubrań i dodatków, które można znaleźć na eBay’u, dzięki czemu każdy, kto odwiedzi Punkt Inspiracji może szybko i łatwo kupić rzeczy widoczne na interesującej go stylizacji. Zarówno zdjęcia zestawów, jak i ubrań oraz dodatków, które można w nich wykorzystać, znajdują się na Pintereście eBay’a na tablicy „Shop Inspired”, gdzie dodatkowo można wygrać 100 dolarów na zakupy oraz zaproszenie na Mercedes Benz Fashion Week.

czytaj:   ebay zaprezentował nowe logo

Akcja eBay’a na Fashion Weeku jest kolejnym ukłonem platformy w stronę fanów mody z najwyższej półki. W czerwcu tego roku swoje sklepy w serwisie otwarło 16 amerykańskich projektantów, w tym Calvin Klein, Nicole Miller i Cynthia Rowley.

fashion_admonkey