Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowojorski Fashion Week inspiruje eBay

Tygodnie Mody już dawno przestały być wyłącznie przeglądem najświeższych pomysłów projektantów przez duże P. Streetwear inspiruje równie mocno, jak kolekcje z wybiegów, dlatego eBay postanowił wykorzystać ten trend, tworząc Punkt Inspiracji na Nowojorskim Tygodniu Mody.

New York Fashion Week przyciąga tysiące niezależnych projektantów, stylistów, blogerów i miłośników mody. Goście wykorzystują tę okazję nie tylko do śledzenia trendów z wybiegów, ale też prezentowania własnych stylizacji, które często trafiają na czołówki największych modowych serwisów świata. Marketerzy z eBay’a w porę dostrzegli ten trend i postanowili go wykorzystać do promowania własnych produktów. W Punkcie Inspiracji umieszczonym w Lincoln Center, czyli kwaterze głównej NYFW, pracują fotografowie, którzy każdego dnia eventu ruszają w tłum w poszukiwaniu najlepszych przykładów ulicznej mody. Zdjęcia są analizowane pod kątem ubrań i dodatków, które można znaleźć na eBay’u, dzięki czemu każdy, kto odwiedzi Punkt Inspiracji może szybko i łatwo kupić rzeczy widoczne na interesującej go stylizacji. Zarówno zdjęcia zestawów, jak i ubrań oraz dodatków, które można w nich wykorzystać, znajdują się na Pintereście eBay’a na tablicy „Shop Inspired”, gdzie dodatkowo można wygrać 100 dolarów na zakupy oraz zaproszenie na Mercedes Benz Fashion Week.

Akcja eBay’a na Fashion Weeku jest kolejnym ukłonem platformy w stronę fanów mody z najwyższej półki. W czerwcu tego roku swoje sklepy w serwisie otwarło 16 amerykańskich projektantów, w tym Calvin Klein, Nicole Miller i Cynthia Rowley.

fashion_admonkey