Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

On Board Think Kong dla Coca-Cola HBC Polska

On Board Think Kong poprowadzi działania SEO dla Coca-Cola HBC Polska.

Celem jest wzmocnienie widoczności treści związanych z aktywnością firmy w Polsce. Współpracę rozpoczął audyt SEO, analiza i segmentacja ruchu z Google Search oraz opracowanie strategii zwiększania zasięgu informacji o działalności Coca-Cola HBC Polska w wynikach wyszukiwania. W zakres stałych działań prowadzonych przez On Board Think Kong wchodzą również: optymalizacja on-site, tworzenie treści poszerzających informacje na temat działalności firmy, analityka.

czytaj:   Współczynnik konwersji, czyli jak sprzedawać więcej w e-Commerce

Działania ze strony On Board Think Kong
poprowadzi zespół kierowany przez Roberta Głowackiego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *