Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

On Board Think Kong dla Coca-Cola HBC Polska

On Board Think Kong poprowadzi działania SEO dla Coca-Cola HBC Polska.

Celem jest wzmocnienie widoczności treści związanych z aktywnością firmy w Polsce. Współpracę rozpoczął audyt SEO, analiza i segmentacja ruchu z Google Search oraz opracowanie strategii zwiększania zasięgu informacji o działalności Coca-Cola HBC Polska w wynikach wyszukiwania. W zakres stałych działań prowadzonych przez On Board Think Kong wchodzą również: optymalizacja on-site, tworzenie treści poszerzających informacje na temat działalności firmy, analityka.

czytaj:   Rekordowe kwoty za reklamy – 4 mln dolarów za 30 sekund podczas Super Bowl

Działania ze strony On Board Think Kong
poprowadzi zespół kierowany przez Roberta Głowackiego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *