Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

OPCOM wykorzystując innowacyjne funkcjonalności aplikacji Shazam rozpoczyna kampanię nowego modelu ŠKODY

Najmniejszy model ŠKODY przeszedł facelifting. ŠKODA CITIGO zyskała nowe wnętrze oraz zmodernizowany przód nadwozia. W mediach, pod hasłem: Nowa ŠKODA CITIGO Miastolubna, trwa właśnie kampania reklamowa modelu, prowadzona przez wiodącą agencję Marki- OPCOM.

 

Zalety miejskiego modelu ŠKODY podkreśla kampania reklamowa, którą Klienci mogą dostrzec w telewizji, w prasie, w internecie, na VOD oraz na pomocą działań outdoor’owych. Na potrzeby kampanii powstał dedykowany landing page, opisujący zalety modelu (https://www.br.skoda-auto.pl/microsites/nowaskodacitigo/). Zadbano również o działania niestandardowe.

Nowa ŠKODA CITIGO Miastolubna from opcom on Vimeo.

W ramach kampanii, agencja OPCOM, wykorzystując najnowszą funkcjonalność aplikacji Shazam, rozpoznawanie utworów muzycznych oraz obrazów, przygotowała innowacyjną aktywację konkursową.

Po zeskanowaniu za pomocą aplikacji kodu umieszczonego na spocie TV lub na jednym z nośników outdoorowych, użytkownik przeniesiony zostaje na dedykowany landing page z grą. W każdym tygodniu do wygrania jest ponad 400 nagród.

Kampania nowego modelu ŠKODY potrwa do końca sierpnia. Za koncepcje, kreacje i strategię odpowiada agencja OPCOM. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD. Całość projektu nadzoruje Ewa Hałabura, Account Director agencji OPCOM.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *