w

Paulina Sobolewska przechodzi z iProspect do Up&More

Paulina sobolewska up&more

Paulina Sobolewska objęła stanowisko SEM specialist w agencji interaktywnej Up&More. Odpowiada za prowadzenie i optymalizację projektów z zakresu search engine marketing, poszukiwanie nowych rozwiązań w prowadzeniu kampanii oraz wsparcie działu new business.

Paulina Sobolewska działaniami SEM zajmuje się od 2012 roku. Prowadziła i zarządzała kampaniami AdWords (Search, GDN, DSK, GSP, video), tworzyła struktury oraz optymalizację kampanii pod kątem określonych KPI, tworzyła listy remarketingowe, wspierała działania AdWords danymi z narzędzia Google Analytics, prowadziła i optymalizowała kampanie poprzez DoubleClick Search.

Pracowała także w Money.pl gdzie początkowo zajmowała stanowisko Młodszego specjalisty SEM, a następnie Analityka. Jest absolwentką Informatyki i ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zwiększenie sprzedaży w e-commerce branży fashion [case study]

Zwiększenie sprzedaży w e-commerce branży fashion [case study]

Natalia bułdak w agencji opcom

Natalia Bułdak w agencji OPCOM