w

Paweł Wojtak objął stanowisko Art & Studio Director w dziale kreacji oS3

Paweł wojtak objął stanowisko art & studio director w dziale kreacji os3
cof

Jako Art & Studio Director, Paweł Wojtak odpowiada za jakość koncepcyjną i wizualną prac agencji oraz tworzy team partnerski z Radkiem Dudzicem, Creative Directorem. Obaj tworzą zgrany duet, który jeszcze niedawno funkcjonował w ISOBAR (Dentsu Aegis Network), a odpowiedzialny był za komunikację PLAY, Radio ZET oraz PROVIDENT.

 

– Wejście Pawła na pokład oS3 to zapowiedź głębszych zmian w strukturach działu kreacji agencji. Mamy skompletowane teamy kreatywne oraz wyodrębniliśmy studio, które jest samodzielną dywizją kreatywną z własnym zapleczem copywirterskim i social mediowym – podkreśla Michał Kobierzewski, Executive Creative Director w oS3 i dodaje: – Paweł posiada ogromne doświadczenie ATLowe, BTLowe oraz Interaktywne, a przy tym jest świetnym designerem, co istotnie wpłynie na jakość naszych prac. Wraz z Radkiem Dudzicem Paweł tworzy bardzo utalentowany i doświadczony (ATL, BTL, Digital), dyrektorski team na pokładzie oS3, co dla mnie jest istotne, gdyż to oznacza bardziej świadome skupienie na marce, jej potrzebach i dojrzalsze myślenie w kontekście komunikacji i budowania USP.

Paweł związany jest z branżą reklamową od kilkunastu lat. Tworzył setki projektów BTL dla PZU, a także zaangażowany był w zmianę wizerunku marki. Ekspert od włoskiej motoryzacji. Współtwórca regionalnej kampanii „Bielsze nie będzie” dla ALO, TIDE i VIZIR. Wierzy,  że „together we can do more”, co skutecznie przemycał w projektach dla Orange.

– Praca w reklamie jest dla mnie jak obcowanie ze sztuką. Trzeba się napracować, żeby ją stworzyć, ale daje duże pole do popisu i przemycania różnorodnych środków wyrazu – mówi Paweł Wojtak i dodaje: – Właśnie dlatego najpierw szukam idei, potem dobieram narzędzia, którymi opowiadam historię marek. 

Paweł Wojtak jest absolwentem warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.  Pracował w agencjach Saatchi&Saatchi, Leo Burnett i Isobar. W portfolio ma projekty dla marek takich jak: PZU, LOT, Alior Bank, Ornage, Play, T-Mobile, AXA, Fiat, Samsung, P&G, Radio Zet, Skoda, Provident, Fiat, Jeep. Z nagród, oprócz wielu branżowych w tym KTR, Effie oraz Press Lions National Diploma Cannes Lions w 2010, jest finalistą Międzynarodowego Biennale Miniatury w 2014. Na koncie ma także cztery nominacje za najlepsze wzory graficzne roku 2017 Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Jego prace pojawiają się na artystycznych wystawach regularnie od 2003 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak ich nie zanudzić czyli lifestylowe treści w komunikacji b2b

Jak ich nie zanudzić czyli lifestylowe treści w komunikacji B2B

Ani dresiary, ani kociaki: prawdziwe hrabiny! Kampania crowdfundingowa

Ani dresiary, ani kociaki: prawdziwe hrabiny! Kampania crowdfundingowa