Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna na Instagramie

EF Education First rozpoczyna nową kampanię promocyjną skierowaną do maturzystów. W ramach działań marketingowych EF od 21 maja prowadzi rekrutację na „Testera Wyjazdów Językowych”, który wyjedzie na 4 tygodnie do Singapuru i zgarnie 5000 złotych pensji. To pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna przeprowadzona z wykorzystaniem narzędzia Direct Message na Instagramie.

Działania zostały także oparte na Facebooku oraz przy wsparciu influencerów.

Rekrutacja rozpoczęła się 21 maja, a jej pierwszy etap potrwa do 17 czerwca, całość oparta została na wykorzystaniu social media. Organizatorzy będą wysyłać w wiadomościach prywatnych na Facebooku i Instagramie „zadania rekrutacyjne”.
W poszukiwaniu idealnego kandydata do pracy marzeń EF wspomagać będzie grupa ambasadorów akcji, będących przy okazji jury decydującym o tym, kto wyjedzie do Singapuru. Są to topowi influencerzy: Wiktoria Gąsiewska – aktorka, Dominik Bakuła, Aleksandra Furka (Olciiak) oraz Aleksandra Pawlik (Alex Mandostyle). Ponadto do udziału w kampanii zostało zaproszonych 25 influencerów i micro-influencerów, którzy będą odpowiedzialni za wsparcie kampanii.

Do zgarnięcia praca marzeń

Na co może liczyć zwycięzca? W ramach pracy marzeń czeka na niego czterotygodniowy wyjazd do Singapuru, połączony ze zwiedzaniem, poznawaniem kultury i nawiązywaniem międzynarodowych znajomości. Ponadto „Tester Wyjazdów Językowych” przejdzie kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem i otrzyma pensję w wysokości 5000 zł. Obowiązki przyszłego pracownika? Poza świetną zabawą będzie odpowiedzialny za tworzenie relacji na kanale @efpolska na Instagramie.

Rekrutacja przez media społecznościowe

Celem kampanii jest dotarcie w niestandardowy sposób do młodych ludzi, w naturalnym dla nich środowisku, czyli w mediach społecznościowych. Chcemy pokazać korzyści, jakie płyną z przyswajania języka podczas wyjazdów językowych, które są połączeniem podróży z poznaniem kultury i miejsca – MÓWI SYLWIA ROGALSKA, EF EDUCATION FIRST.

Postanowiliśmy jako pierwsi w Polsce poprowadzić kampanię rekrutacyjną za pomocą platformy Instagram, aby skrócić dystans do młodych ludzi i trafić do nich tam, gdzie przebywają najczęściej. Na potrzeby akcji stworzyliśmy aplikację, która będzie automatycznie kontaktować się z użytkownikami poprzez Direct Message na Instagramie

– MÓWI JACEK JACKOWSKI, ACCOUNT DIRECTOR/CEO SOCIAL LEADERS.

Za realizację kampanii „Tester wyjazdów językowych” odpowiadają dwie agencje: Social Leaders i Remarkable Ones. Za koncept kreatywny odpowiada Martyna Zarembska, a za egzekucję i strategię działań z influencerami Mateusz Bojanowski.
W ramach kampanii powstał landing page oraz spot, który będzie promował kampanię za pośrednictwem YouTuba, Facebooka i Instagrama.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *