Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Piotr Sroka w San Markos

Do zespołu San Markos dołączył Piotr Sroka, który odpowiadał będzie za współpracę z nowymi klientami agencji oraz koordynację projektów New Business na stanowisku Brand Managera.

logosan

Piotr Sroka ma za sobą 10-letnie doświadczenie w działach marketingu i w agencjach reklamowych. Pracował w American Restaurant, Synergy Marketing Partners – gdzie tworzył strategię marketingową dla Pizza Hut oraz w agencjach reklamowych takich jak: DougFaberFamily (później Change Integrated) i Banah Group. Jego kompetencje strategiczne wykorzystane zostaną w agencji na stanowisku Brand Managera, do którego zadań należy również pomoc klientowi w prowadzeniu marki.

czytaj:   Techniki kreatywnego myślenia: 6 kapeluszy Edwarda de Bono

Piotr Sroka do prowadzonych przez siebie kluczowych kampanii zalicza: Vigor Bystrzaki – nagrodzoną brązowym Effie oraz SPECTAB laureat Golden Drum (zdobywca grand prix w kategorii Interactive, oraz Złoty Bęben i grand prix w kategorii media campaigns).

Źródło: mat. pras.