Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Piwna rewolucja wśród internautów

Jak wygląda piwna rewolucja w internecie? 82% internautów sięga po piwo. Są to coraz częściej młode kobiety, głównie z dużych miast. 25% internautów pije zarówno piwa koncernowe, jak i kraftowe. Eksperymentatorzy i zwolennicy piwnej rewolucji stanowią 23% internautów – te osoby intensywnie korzystają z internetu; wyróżnia ich otwartość na doświadczenie, ugodowość i niezbyt duża sumienność.

 

Przeprowadziliśmy badanie CAWI na reprezentatywnej próbie n=1004 internautów (kontrolowaliśmy płeć, wiek i miejsce zamieszkania internautów; badanie zostało zrealizowane w dniach 5-9 marzec 2018). Wszystkich internautów w wieku 18+ pytaliśmy o postawy wobec picia piwa.

82% internautów sięga po piwo – 88% panów i 43% pań pije piwo co najmniej raz w miesiącu.

czytaj:   Portale erotyczne nie tylko dla mężczyzn

Piwo przestaje być wyłącznie domeną mężczyzn. Coraz więcej młodych kobiet, głównie z dużych miast sięga po ten rodzaj trunku minimum raz w miesiącu. Panowie pijący piwo co najmniej raz w miesiącu mają najczęściej od 25 do 59 lat (74%). Panie pijący piwo tak samo często są nieco młodsze – mają najczęściej 25-39 lat) (41%).

Piwosze to heavy-userzy internetu – częściej od pozostałych internautów korzystają z Youtube, portali internetowych, porównywarek cenowych, forów, Instagrama i Snapchata.

czytaj:   Nikt nie ogląda reklam

piwowykres

W którym miejscu tak naprawdę jest piwna rewolucja?

  • Eksperymentatorzy i zwolennicy piwnej rewolucji stanowią 23% internautów.
  • Internauci niesięgający po piwa kraftowe stanowią około 52% piwoszy.
  • Co czwarty piwosz-internauta pije zarówno piwa koncernowe, jak i browary kraftowe.

Wyznawcy kraftów i eksperymentatorzy, wybierając piwo, najczęściej zwracają uwagę na smak (85%), skład (67%) i sposób produkcji (51%).

Osobowość piwoszy w internecie

  • Konsumenci piw powszechnie znanych nie przywiązują dużej wagi do składu kupowanych produktów, nie są skłonni do płacenia więcej za lepszą obsługę i bardziej niż pozostali uważają, że mają niewielki wpływ na swoje życie.
  • Wyznawcy kraftów i eksperymentatorzy lubią się wyróżniaćrzadziej niż pozostali korzystają z promocji i programów lojalnościowych, zwracają uwagę na skład kupowanych produktów.
  • Pijący piwa koncernowe i browary kraftowe są skłonni zapłacić więcej za lepszą obsługę, częściej niż pozostali korzystają z promocji i programów lojalnościowych i częściej niż pozostali płacą za muzykę lub filmy.
czytaj:   Łukasz Pawłowski w Brainjuice Group

Źródło

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *