Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Polscy jurorzy w Cannes Lions 2013

Katarzyna Przewuska – Havas Worldwide Warsaw oraz Piotr Chrobot – Saatchi & Saatchi digital Poland/Interactive Solutions, wezmą udział w obradach jury 60. Cannes Lions.
Cannes Lions admonkeyCo roku SAR, jako przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, proponuje sędziów do składu jurorskiego w Cannes. Kandydatury do jury wyłaniane są spośród osób cieszących się uznaniem Klubu Twórców Reklamy. Zgłoszenia, uzupełnione opisem sukcesów zawodowych, CV oraz rekomendacjami, trafiają do organizatorów Cannes.

Tegoroczny festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 16-22 czerwca.

Cannes Lions od 60 lat nagradza kreatywność oraz inspiruje branżę i rynek komunikacyjny na świecie. Pierwszy raz kreatywne Lwy, przyznało czternastoosobowe jury w 1954 roku.

Tegoroczny jubileuszowy festiwal będzie obfitował w wystąpienia i spotkania z najważniejszymi, najlepiej rozpoznawalnymi, najczęściej nagradzanymi za swoją pracę ludźmi biznesu kreatywnego – zarówno ze strony agencji, jak i klientów. Tegoroczne jury, składające się z 300 osób, poprowadzą najlepsi światowi dyrektorzy kreatywni, którzy wywarli bezpośredni wpływ na komunikację i kreatywność na świecie.

Katarzyna PrzewuskaKatarzyna Przewuska będzie jurorem w kategorii PR, pracującej pod przewodnictwem Davida Gallagher’a, Senior Partnera I Chief Executive Officera – agencji Ketchum.

 

Piotr ChrobotZ kolei Piotr Chrobot będzie jurorem w kategorii Cyber, której przewodzi właściciel i szef, agencji R/GA – Bob Greenberg.

 

 

Lista przewodniczących grup jurorskich 60. Cannes Lions jest dostępna na stronie: http://www.canneslions.com/awards/jury_presidents.cfm



Źródło: mat. pras.