Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Polscy jurorzy w Cannes Lions 2013

Katarzyna Przewuska – Havas Worldwide Warsaw oraz Piotr Chrobot – Saatchi & Saatchi digital Poland/Interactive Solutions, wezmą udział w obradach jury 60. Cannes Lions.
Cannes Lions admonkeyCo roku SAR, jako przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, proponuje sędziów do składu jurorskiego w Cannes. Kandydatury do jury wyłaniane są spośród osób cieszących się uznaniem Klubu Twórców Reklamy. Zgłoszenia, uzupełnione opisem sukcesów zawodowych, CV oraz rekomendacjami, trafiają do organizatorów Cannes.

czytaj:   Pinterest - alternatywa dla społecznościowych gigantów?

Tegoroczny festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 16-22 czerwca.

Cannes Lions od 60 lat nagradza kreatywność oraz inspiruje branżę i rynek komunikacyjny na świecie. Pierwszy raz kreatywne Lwy, przyznało czternastoosobowe jury w 1954 roku.

Tegoroczny jubileuszowy festiwal będzie obfitował w wystąpienia i spotkania z najważniejszymi, najlepiej rozpoznawalnymi, najczęściej nagradzanymi za swoją pracę ludźmi biznesu kreatywnego – zarówno ze strony agencji, jak i klientów. Tegoroczne jury, składające się z 300 osób, poprowadzą najlepsi światowi dyrektorzy kreatywni, którzy wywarli bezpośredni wpływ na komunikację i kreatywność na świecie.

czytaj:   Ile zarabia project manager. Trendy płacowe w branży reklamowej

Katarzyna PrzewuskaKatarzyna Przewuska będzie jurorem w kategorii PR, pracującej pod przewodnictwem Davida Gallagher’a, Senior Partnera I Chief Executive Officera – agencji Ketchum.

 

Piotr ChrobotZ kolei Piotr Chrobot będzie jurorem w kategorii Cyber, której przewodzi właściciel i szef, agencji R/GA – Bob Greenberg.

 

 

Lista przewodniczących grup jurorskich 60. Cannes Lions jest dostępna na stronie: http://www.canneslions.com/awards/jury_presidents.cfm

czytaj:   Złote Lwy z Cannes w kategorii Design



Źródło: mat. pras.