w ,

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez HOW Design i Natashę Jen z nowojorskiego studia Pentagram

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

Natasha Jen, partner w nowojorskim studiu Pentagram, i magazyn „How Design” opublikowali listę 20 najlepszych brandingów na świecie.

Na tej krótkiej liście aż 2 projekty pochodzą z Polski z warszawskiego studia Podpunkt. Są to to identyfikacja Politechniki Warszawskiej oraz identyfikacja francuskiego instytutu badawczego – Institut de Recherche en Informatique Fondamentale (CNRS / Université Paris Diderot).
Projekt identyfikacji Politechniki Warszawskiej prezentowały już wcześniej media niemieckie, brytyjskie, francuskie, amerykańskie oraz chińskie. Natasha Jen wskazała 10 najlepszych znaków i 10 najlepszych systemów identyfikacji wizualnej do 9. edycji konkursu HOW Logo Design Awards.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

IDENTYFIKACJA WIZUALNA FRANCUSKIEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez how design i natashę jen z nowojorskiego studia pentagram

Typy Natashy oraz ankietę do głosowania publikuje organizator konkursu – amerykański magazyn „How Design”.

Projektanci najlepiej ocenionych realizacji będą mieli przyjemność zaprezentować się w roli prelegenta w Bostonie podczas konferencji How Design Life 2018.
Walczymy więc o prezentację polskiego designu na dużej branżowej imprezie za oceanem.

www.howdesign.com/featured/cast-your-vote-the-9th-annual-how-logo-design-awards

Studio Podpunkt, wielokrotny laureat takich konkursów jak European Design Awards, Dobry Wzór, Must Have Łódź Design Festiwal, po raz pierwszy zostało tak mocno wyróżnione przez rynek amerykański. Zespół Podpunktu specjalizuje się w identyfikacjach, komunikacji wizualnej, opakowaniach, wystawiennictwie oraz za pomocą siostrzanej agencji digitalowej Superskrypt, zajmuje się również realizacją wizerunkowej komunikacji w sieci i unikatowych multimediów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak efektywnie wykonać audyt kampanii adwords?

Jak efektywnie wykonać audyt kampanii AdWords?

Marta ogórkiewicz

Marta Ogórkiewicz z 4fun Media do KODA Bots