Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Popularność Twitter.com spada w weekendy

W lipcu 2017 roku stronę internetową Twitter.com odwiedzało codziennie średnio 1,4 proc. polskich internautów. Zdecydowanie mniejszą ochotę na ćwierkanie użytkownicy mieli w weekendy. Rekordowym dniem w ubiegłym miesiącu był 25 lipca, gdy serwis odwiedziło 2,6 proc. użytkowników sieci.

W ostatnim miesiącu Twitter.com odwiedzało dziennie średnio 372 tys. internautów – 1,4 proc. użytkowników sieci (źródło: badanie Gemius/PBI). Największą popularnością strona cieszyła się 21, 24 i 25 lipca. Dzienny rekord liczby odwiedzających serwis padł w poniedziałek 25 lipca i wyniósł 677 tys. osób (2,6 proc.). Najmniej internautów odwiedziło Twitter.com w sobotę 1 lipca ─ 184 tys. (0,7 proc.).

Weekendy z niższą odwiedzalnością

W lipcu popularność Twitter.com wśród użytkowników wyraźnie spadała w weekendy. Średnia dla sobót i niedziel w ubiegłym miesiącu kształtowała się na poziomie 298 tys. użytkowników. Oznacza to, że zaledwie prawie co setny polski internauta zaglądał w tym czasie na Twittera.

Firma Gemius poddała analizie dane z lipca 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7–75 lat. W analizie uwzględniono dane dla strony internetowej Twitter.com ze wszystkich urządzeń – komputerów osobistych i laptopów oraz urządzeń mobilnych. Gemius mierzy również dane dla aplikacji mobilnej Twitter i są one dostępna w ujęciu miesięcznym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *